//
کدخبر: ۹۰۰۱۴ //

عکس قبل از عمل زیبایی همسر جورج کلونی لو رفت+تصویر

عمل زیبایی همسر جورج کلونی یعنی امل علم الدین لو رفت. او همسریکی از جذابترین مردهای جهان مجری جنجالی و مشهور هالیوودی یعنی جورج کلونی بود . کلونی چند سال قبل با وکیل مشهور لبنانی ازدواج کرد .

عکس قبل از عمل زیبایی همسر جورج کلونی لو رفت+تصویر
به گزارش فرتاک نیوز،

 جورج کلونی چند سالی است که با امل علم الدین ازدواج کرده است و همواره چهره ساده همسر این بازیگر سرشناس, مورد تقدیر همگان بوده است؛ چهره ای که گویا جراحی زیبایی را نیز تجربه کرده است!امل کلونی هم جراحی زیبایی انجام داده است!

از زمان ازدواج جورج کلونی بازیگر معروف هالیوود با امل علم الدین وکیل معروف لبنانی ، توجه رسانه ها به او جلب شده است؛ و هر از چندگاهی اخبار جالبی از او منتشر می شود. اغلب خبرهای منتشر شده از امل علم الدین بیش از هر چیز به تیپ و استایل او می پردازند و همه یک صدا می گویند: زیبایی طبیعی امل علم الدین! عمل زیبایی امل علم الدین اما در پی انتشار یک عکس قدیمی از وی لو رفت .

امل علم الدین که یکی از موفقترین زنان جهان است بیشتر وقت ها با یک آرایش ساده، خط چشم معمولی (برای گیراتر شدن چشم های قهوه ای اش) و موهای مشکی آویخته دیده می شود. بینی او هم آنچنان ایده آل نیست اما با شکل صورت او تناسب دارد. با این حال انتشار یک عکس قدیمی در شبکه های اجتماعی نشان داد که امل کلونی هم عمل جراحی زیبابی انجام داده، و بینی اش را متناسب با شکل صورتش عمل کرده است.

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی گفتند امل کلونی با عمل زیبایی جراحی بینی زیباتر شده و بعضی دیگر هم گفتند حالا که امل بینی اش را عمل کرده بهتر است باز هم دست به کار شود و یک عمل جراحی بینی دیگر انجام دهد تا با صورت لاغرش تناسب بیشتری داشته باشد.

حالا که در این گزارش ماجرای بینی عمل کرده خانم امل علم الدین افشا شد خوب است کمی هم درباره ی اسم کوچک او بگوییم؛ (اَمل) در زبان عربی به معنای امید و آرزو و گاهی یک اسم مشترک برای زنان و مردان است. برای مثال آقای (امل دنقل) شاعر مصری شهیر و خانم (امل علم الدین) وکیل معروف لبنانی!

کلونی

proxy-this-arg

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اکونا پرس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان