//
کدخبر: ۸۹۴۸۵ //

سه هنرمند کنسرت تک‌نوازی برگزار می کنند/ حمایت از موسیقی هنری

کنسرت پیانو سولو با نوازندگی مطهر حسینی، کارن سلاجقه و افشین فرد مطلق روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه در مجتمع خاتم الانبیا شهر رشت برگزار می شود.

سه هنرمند کنسرت تک‌نوازی برگزار می کنند/ حمایت از موسیقی هنری
به گزارش فرتاک نیوز،

شروین عباسی یکی از اعضای گروه برگزارکننده کنسرت پیانو سولو  گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه کنسرت تک نوازی پیانو با هنرمندی مطهرحسینی، کارن سلاجقه و افشین مطلق فرد با اجرای قطعاتی از موسیقی معاصر در مجتمع خاتم الانبیا شهر رشت برگزار می شود. در این کنسرت آثار آهنگسازانی چون فرنود حقانی‌پور، علی‌هاشم‌لو، نیما عطرکار روشن، افشین مطلق فرد و مسیحا حسن‌نیا و بنده برای علاقه مندان ارایه می شود.

وی با اشاره به ویژگی های این کنسرت توضیح داد: هر یک از آثار این برنامه با شیوه‌ای متفاوت به مساله‌ صدا  پرداخته است از این رو مجموعه‌ حاضر در برگیرنده‌ طیف نسبتا وسیعی از تکنیک‌های موسیقی‌ معاصر خواهد بود.  

2770144

عباسی بیان کرد: برگزاری کنسرت هایی با این محتوا همواره با مشکلات زیادی مواجه است که هزینه های بالا و انتخاب یک سالن مناسب از جمله مواردی است که می توانیم به آن اشاره کنیم.  تمایل عمومی مردم به موسیقی های هنری نیست. اقبال عمومی به موسیقی‌هنری در اغلب کشورها کم و بیش مشابه‌است و متاسفانه انتظاری هم جز این نیست، ولی حمایت‌های نهادهای فرهنگی و دولتی به اجرای این نوع موسیقی کمک شایانی می‌کند.

این آهنگساز در بخش پایانی صحبت های خود تاکید کرد: گروه اجرایی این کنسرت تمام تلاش خود را انجام داده که در شرایط فعلی موسیقی با کیفیتی را برای مخاطبان ارایه دهد و امیدوارم با توجه به قطعاتی که برای این کنسرت در نظر گرفته مخاطبان بتوانند با فضای برنامه ارتباط موثری برقرار کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۴۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان