//
کدخبر: ۸۹۲۵۱ //
شعبانی‌فرد بنیان‌گذار مرکز آموزش عالی در استرالیا در گفت‌وگوی اختصاصی با فرتاک‌نیوز:

مانع فعالیت‌های اقتصادی دانشجویان نمی‌شویم/ تلاش داریم در پایان دانشگاه، نیروی ماهر کار تحویل دهیم

دانشگاه ما امروزه تأثیرات چند منظوره بر فضای کار دانشجو دارد و دانشجویان در دانشگاه ما بعداز فارغ‌التحصیل شدن در حرفه مورد نظر متخصص شده و به عنوان فردی ماهر در سراسر دنیا می‌تواند کار و فعالیت نماید.

مانع فعالیت‌های اقتصادی دانشجویان نمی‌شویم/ تلاش داریم در پایان دانشگاه، نیروی ماهر کار تحویل دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر احمد شعبانی‌فرد بنیان‌گذار مرکز آموزش عالی و پژوهش‌های علمی در استرالیا گفت: این دانشگاه را در سال 2013 به صورت یک مرکز آموزش عالی شروع کردم.

وی افزود: این مرکز آموزش عالی به صورت آنلاین به دانشجویان سرویس می‌دهد.

بنیان‌گذار مرکز آموزش عالی و پژوهش‌های علمی در استرالیا گفت: این دانشگاه به دانشجویان این تفکر و اندیشه را می‌دهد که خودشان را برای دستیابی به مشاغل آینده تجهیز کنند و با خودکفایی در زمینه‌های علمی از محیط زندگی و زیست‌بوم خودمحافظت نمایند.

دکتر شعبانی‌فرد ادامه داد: تحصیل در این دانشگاه به علت ماهیت آموزشی که در سیستم خود دارد زمینه فعالیت‌های اقتصادی از دانشجو را نمی‌گیرد و ما به طوری آماده‌ایم که زمان را با کمک خود دانشجو مدیریت کنیم.

وی افزود: امروزه دانشگاه‌ها به شکل علمی کمتر دانشجویان را با فضای کسب کار و حرفه‌آموزی و کسب مهارت آشنا می‌کنند.

بنیان‌گذار مرکز آموزش عالی و پژوهش‌های علمی در استرالیا گفت:  این دانشگاه ما امروزه تأثیرات چند منظوره بر فضای کار دانشجو دارد.

دکتر شعبانی‌فرد ادامه داد: این در حالی است که دانشجو در دانشگاه ما بعداز فارغ‌التحصیل شدن در حرفه و  کارش متخصص شده و به عنوان فرد ماهری در سراسر دنیا می‌تواند کار و فعالیت نماید.

وی افزود: علاوه بر مزیت‌های بالا هیچ ضربه‌ای به کار و زندگی و  اقتصاد دانشجو  وارد نمی‌شود چون زمان آموزش را خودش تعیین می‌کند که در چه ساعتی از شبانه روز تمایل دارد و وقت می‌کند آموزش را فرا گیرد.

بنیان‌گذار مرکز آموزش عالی و پژوهش‌های علمی در استرالیا گفت: افتخار این مرکز آموزش عالی در این است که به دانشجو و اشخاص دانش‌پذیر سرویس‌های ویژه در هزینه‌های ثبت‌نام می‌دهد.

محسن عباسی فرد- احمدشعبانی فرد

دکتر شعبانی‌فرد ادامه داد: سیستم ما بر اساس آموزش موبایل است و در کنار فعالیت‌های روزمره و هر کاری که  انجام می‌گیرد، فرصت ادامه تحصیل و کسب علم و دانش فراهم می‌نماید.

وی افزود: نظام آموزشی در این مرکز آموزشی  بر اساس زبان‌های زنده دنیا و گویش‌های پر تکلم طراحی شده است و دیگر ندانستن زبان انگلیسی مانع بزرگی برای کسب علم و مهارت و  درس خواندن نخواهد بود.

بنیان‌گذار مرکز آموزش عالی و پژوهش‌های علمی در استرالیا گفت: این مجموعه با توجه به توصیه‌های سازمان ملل برای مشاغل آینده جهت نیروهای انسانی مشتاق و هوشمند فعالیت خود را طراحی کرده که بتوانند ضمن صیانت از محیط زیست، تلاش‌های خود را ساماندهی کنند.

دکتر شعبانی‌فرد ادامه داد: در این دانشگاه برای برگزاری آزمون‌ها هم نیازی به حضور فیزیکی نیست و فقط  برای آشنایی و انجام مراسم دانشجویی فرصت‌های ملاقات حضوری و گردهمایی فراهم می‌شود.

وی افزود: این مرکز آموزش عالی برنامه‌های پژوهش محور را هم در دستور کار خود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۲۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان