//
کدخبر: ۸۸۶۴۴ //

"رادیو کتاب" افتتاح شد

همزمان با فرا رسیدن چهارم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس رادیو در ایران، آیین راه اندازی رادیو کتاب و رونمایی از پایگاه جامع کتاب گویا با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برگزار شد.

 "رادیو کتاب" افتتاح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیین راه‌اندازی رسمی شبکه رادیویی کتاب که از اول اردیبهشت ماه 97 فعالیت 24 ساعته خود را با تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی با موضوع کتاب و کتابخوانی به صورت زنده و تولیدی آغاز کرده، امروز سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت ماه) و همزمان با سالروز تأسیس رادیو در ایران برگزار شد.

بررسی وضعیت کتاب و کتابخوانی در کشور، آسیب شناسی چرخه نشر در کشور، کتاب و فضای مجازی، کتاب گویا، کودکان و کتاب، وضعیت نشر کتب هنری و دهها عنوان دیگر ساختار محتوایی رادیو کتاب را تشکیل می‌دهد.

این شبکه رادیویی از اول اردیبهشت ماه ساعت 6 صبح بر روی طول موج اف‌ام ردیف 5/95 مگاهرتز فعالیت خود را با مدیریت نیلوفر زندیان آغاز کرد.

همچنین با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و همگام با فناوری روز، وبگاه جدید و اپلیکیشن ویژه‌ی کتاب گویا، همزمان با سالروز تأسیس رادیو و آیین راه اندازی رادیو کتاب، راه اندازی شد.

جمعی از مقامات کشوری و لشگری، بزرگان حوزه نشر و کتاب، پیشکسوتان رادیو، برخی از اصحاب رسانه و مطبوعات از جمله مهمانان این مراسم بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۶۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان