//
کدخبر: ۸۸۲۱۶ //

بازگشت بازیگر محبوب بر روی صحنه بعد از ۱۰ سال/عکس

سعید پورصمیمی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بعد از گذشت ۱۰ سال با اجرای نمایشنامه خوانی «آواز قو» به تئاتر باز می گردد.

 بازگشت بازیگر محبوب بر روی صحنه بعد از 10 سال/عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 پریزاد سیف بازیگر و کارگردان تئاتر که آذر سال ۹۶ نمایش «راننده چینی» را در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه برد، درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: قرار است روز ۱۵ اردیبهشت نمایشنامه «آواز قو» را در قالب نمایشنامه خوانی، در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کنیم.

کارگردان نمایشنامه خوانی «آواز قو» که در آن به عنوان بازیگر نیز حضور دارد، اظهار کرد: ویژگی این نمایشنامه خوانی، ایفای نقش آقای سعید پورصمیمی بازیگر پیشکسوت تئاتر بعد از ۱۰ سال بر صحنه تئاتر است.

index

وی درباره احتمال اجرای عمومی نمایش «آواز قو»، یادآور شد: این نمایشنامه از آثار مورد علاقه من است و امیدوارم بعد از اجرای نمایشنامه خوانی، برای اجرای عمومی آن هم اقدام کنیم.

سیف با اشاره به اینکه نمایشنامه «آواز قو» توسط محمود بهروزیان و مرتضی کرامتی ترجمه و توسط نشر نیلا منتشر شده است، ادامه داد: این نمایشنامه درباره یک بازیگر پیر از کار افتاده در یک سالن تئاتر است که یک شب در سالن تئاتر جا می ماند. وی در طول شب تمام گذشته خود را روی صحنه مرور می کند.

سعید پورصمیمی آخرین بار در نمایش «شبی در کتابخانه» روی صحنه رفت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان