//
کدخبر: ۸۷۵۳۳ //

نشست خبری سریال «پایتخت ۵»

صبح امروز مورخ ۲۹ فروردین ماه نشست صمیمانه عوامل سریال پایتخت با حضور مرتضی میرباقری معاون سیما، احسان محمد حسنی مدیر سازمان هنری رسانه ای اوج، برازش مدیر شبکه یک و شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی این شبکه در سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار شد.

نشست خبری سریال «پایتخت ۵»
به گزارش فرتاک نیوز،

در بین مجموعه های نوروزی سیما، سریال تلویزیونی «پایتخت ۵» امسال با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و توانست در نظرسنجی ها اولین رتبه مجموعه های سیما را کسب کند. به همین منظور صبح امروز مورخ ۲۹ فروردین ماه نشست صمیمانه عوامل سریال پایتخت با حضور مرتضی میرباقری معاون سیما، احسان محمد حسنی مدیر سازمان هنری رسانه ای اوج، برازش مدیر شبکه یک و شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی این شبکه در سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار شد.

احسان محمد حسنی ضمن خیر مقدم به همه حضار داخل در سالن و خدا قوت به عوامل سازنده سریال پایتخت گفت: تشکر می کنم از همه مردم ایران که این سریال را در آغوش گرفتند و اگر و حمایت های مردم نبود این سریال تا این حد عمیق نمی توانست باشد. تشکر بعدی از آقای سیروس مقدم است که سردیها و گرمی های زندگی را چشیده و با صبر و متانت لبخند را به کام مردم نشانده است.

وی افزود: البته خسته نباشید دیگری را باید به خانم غفوری گفت که مادرانه این کار سخت را در گرما و سرما امکاناتی را فراهم کرد و سنگ صبور گروه سازنده، سازمان اوج و صداوسیما بود. همچنین یک دستمریزاد به آقای محسن تنابنده می گویم که دلسوزانه پای کار ایستاده است و هرچه زمان می گذرد ارزش و توانمندی اش بیشتر  می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۵۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان