//
کدخبر: ۸۷۱۰۹ //

فیلم جدید "دواین جانسون" صدرنشین باکس آفیس شد

فیلم «رمپیج» که در اولین آخر هفته اکرانش به عنوان مدعی اشغال صدر باکس آفیس آمریکا وارد شده بود، سرانجام در آخرین ساعت‌های یکشنبه موفق شد تا آمار فروشش را از صدرنشین هفته پیش بالاتر ببرد.

 فیلم جدید "دواین جانسون" صدرنشین باکس آفیس شد
به گزارش فرتاک نیوز،

«رمپیج» با بازی دواین جانسون موفق شد تا فیلم پرفروش هفته پیش با عنوان «یک جای بی صدا» را از صدر جدول کنار بزند و خودش صدرنشین فروش سینماها شود.

این فیلم با فروشی ۳۴.۵ میلیون دلاری این جایگاه را کسب کرد. «یک جای بی‌صدا» نیز با فروش ۳۲.۶ میلیون دلار در نبردی تنگاتنگ به جایگاه دوم بسنده کرد.

«رمپیج» در حالی که تا ظهر جمعه ۲۸ میلیون فروخته بود به لطف محبوبیت دواین جانسون توانست تا ساعت پایانی تعطیلات آخر هفته از نمایش در ۴۱۰۱ سالن سینما فروشش را به رقم ۳۴.۵ میلیون دلار برساند. این فیلم که بازسازی یک بازی ویدیویی به همین نام است در بازار بین‌المللی هم خوب ظاهر شد و در چین ۵۵ میلیون دلار فروش کرد و در بازار بین‌المللی ۱۱۴.۱ میلیون دلار و با احتساب بازار آمریکا در مجموع ۱۴۸.۶ میلیون دلار فروخت.

با این حال این فیلم حداقل با هزینه ۱۲۰ میلیون دلاری ساخته شده و نیاز به کسب پول خیلی بیشتری است تا بتواند هزینه‌های ساخت و اکرانش را تامین کند.

با همین فروش «رمپیج» تاکنون سومین افتتاحیه بزرگ همه دوران را برای برادران وارنر کسب کرده و پس از «بازیکن شماره یک آماده» و «بتمن در برابر سوپرمن» قرار گرفته است.

جایگاه سوم باکس آفیس آمریکا نصیب یک فیلم تازه وارد با عنوان «حقیقت یا جرات بلوم‌هاوس» ساخته جف وادلو شد که با فروش ۱۹.۱ میلیون دلار از نمایش در ۳۰۲۹ سالن سینما این جایگاه را کسب کرده است.

«بازیکن شماره یک آماده» ساخته اسپیلبرگ نیز با فروش ۱۱.۲ میلیون دلار دیگر در جایگاه چهارم جای گرفت. این فیلم در سومین هفته نمایشش در مجموع ۱۱۴.۶ میلیون دلار فروش کرده است.

در جایگاه پنجم «مانع شوندگان» کمدی ساخته کی کنون جای دارد که ۱۰.۳ میلیون دلار فروخت تا در دومین هفته اکران مجموع فروشش را به ۳۶.۹ میلیون دلار برساند.

«پلنگ سیاه» نیز همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد و در نهمین هفته اکرانش در ۲۱۸۰ سالن سینما ۵.۳ میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع فروشش را به ۶۷۳.۸ میلیون دلار در باکس آفس آمریکا برساند و فیلم ششم باشد.

«جزیره سگ‌ها» با فروش ۵ میلیون دلار پس از چهار هفته در مکان هفتم است و در مجموع ۱۸.۵ میلیون دلار فروخته است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۱۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان