//
کدخبر: ۸۳۶۸۴ //

کنسرت اینائودی برای یک شب دیگر تمدید شد

کنسرت لودوویکو اینائودی پیانیست مشهور ایتالیایی و آهنگساز فیلم «دست نیافتنی‌ها» برای یک‌شب دیگر تمدید شد.

کنسرت اینائودی برای یک شب دیگر تمدید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

کنسرت لودوویکو اینائودی پیانیست مشهور ایتالیایی که قرار بود روزهای پنجم و ششم  اردیبهشت‌ماه در تالار بزرگ وزارت کشور میزبان مخاطبان باشد، برای روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز تمدید شد.

اینائودی که پیش‌تر برای ساخت قطعه «مرثیه‌ای برای قطب شمال» و تک‌نوازی پیانو این قطعه روی قطعه یخ بزرگ شناور در اعتراض به افت یخچال‌های طبیعی در قطب شمال مورد توجه جهانیان قرارگرفته بود، در تاریخ های یاد شده برای نخستین بار به ایران می‌آید.

این آهنگساز و پیانیست معاصر ایتالیا در صفحه و سایت رسمی خود، حضور در ایران را اعلام و این اتفاق را هیجان‌انگیز عنوان کرد.

نخستین کنسرت لودوویکو اینائودی روزهای ۴، ۵ و ۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری در تالار بزرگ وزارت کشور با همراهی ارکستر و حضور تکنسین صدا، نور و بک لاینر برگزار می‌شود. خالق موسیقی فیلم‌های «اینجا انگلستان است»، «من هنوز اینجام» وسریال «دکتر ژیواگو» به همراه ارکسترش منتخبی از قطعات محبوب خود چون «Una Mattina»، «Night، «Elements»، «Experience»، «Fly» را روی صحنه می‌برد.

نخستین کنسرت لودوویکو اینائودی به همت موسسه «ریتم نو» برگزارکننده دو کنسرت گروه آلمانی شیلر در ایران روی صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت سانس تمدیدی می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه ۹ فروردین‌ماه اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۶۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان