//
کدخبر: ۸۲۹۰ //

"آرام می‌گیریم" قهرمان ندارد

امیرمتقی بازیگر جوان تلویزیون از نقش آفرینی در سریال "آرام می‌گیریم" سخن به میان آورد.امیر متقی طلب که که این روزها با سریال"آرام می‌گیریم" بر صفحه تلویزیون حضور دارد . وی متولد ۱۳۶۵ بندر انزلی است . او در این سریال پربیننده با شروع قدرتمند خود مخاطبین را غافلگیر کرده است .

 

 

به گزارش فرتاک نیوز: متقی طلب در خصوص بازیگری و ایفای نقش در این سریال گفت: فارغ التحصیل بازیگری هستم و بعد از یک سری تجارب در حرفه تئاتر و هنر در حدود ۳سالی است که در دنیای سینما و تلویزیون ورود پیدا کردم و افتخار همکاری با کارگردانانی همچو :عباس رنجبر ،روح اله سهرابی  ،عباس مرادیان ،امید امین نگارشی  و... داشته ام .

متقی طلب در ادامه افزود : در حال حاضر مشغول ایفای نقش در سریال "آرام می‌گیریم" به کارگردانی دوست خوب و دلسوز همیشه در صحنه روح اله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی دوست داشتنی هستم و از زحمات بی بدیل  و اعتمادی که به بنده کردند کمال تشکر را دارم .

وی در خصوص مضمون سریال "آرام می‌گیریم" افزود: این فیلم یک ملودرام اجتماعی ست از خانواده ای که تنها درسایه همدلی و همگرایی اعضای ان  که ارامش و امنیت ازدست رفته آن دوباره با اعتماد باز می‌گردد و از ویژگی های آن میتوان نبود وجود قهرمان واحد در داستان را اشاره نمود که هر یک از مخاطبین فهیم ایرانی میتوانند با یکی از شخصیت های داستان همزاد پنداری کنند

امیر متقی طلب در رابطه با کاراکتر ایرج در سریال "آرام می‌گیریم" گفت : در این اثر نمایشی ایفاگر نقش ایرج هستم که شخصیت روان پریش و پرخاشگر و عصبی که در طول داستان با خصوصیات اخلاقی منحصر به فرد خودم زندگی را به کام زوجه و اطرافیان تلخ نموده و سرانجام به جدایی کشیده و پس از مدتی به اشتباه خود پی میبرم و خود را برای بازگشتن به زندگی مشترک  به هر دری میزنم که ناگهان با رقیب عشقی مواجه میشود که ...

 متقی طلب در پایان گفت: امیدوارم مردم فهیم ایران این سریال را ببینند و حمایت کنند و ما را در دل هایشان و خانه بپذیرند.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۲۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان