//
کدخبر: ۸۲۴۰۱ //

جیم کری با نقاشی به نبرد دولت ترامپ رفت/ «جادوگر شریر بال غربی»

بازیگر معروف هالیوودی که چند سالی است به نقاشی کردن روی آورده است طی چند روز اخیر از این طریق به انتقاد از دولت ترامپ پرداخت.

جیم کری با نقاشی به نبرد دولت ترامپ رفت/ «جادوگر شریر بال غربی»
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از د رپ، جیم کری اخیرا از توییتر استفاده کرده تا نقاشی‌هایی را از دونالد ترامپ و یکی از چهره‌های بحث‌برانگیز دولتش به اشتراک بگذارد.

 

روز دوشنبه، این ستاره سینما پرتره‌ای از رییس‌جمهور ایالات متحده را به اشتراک گذاشت که او را در قالب «جادوگر شریر بال غربی» به نمایش می‌گذاشت. این در حالی بود که او در آخر هفته‌ای که گذشت پرتره‌ای از سارا هاکابی سندرز، سخنگوی کاخ سفید را هم منتشر کرده بود.

 

کری در توییت دوشنبه‌اش نوشت:‌ اگر از کارتون قبلی من خوشتان آمد، ممکن است از این هم لذت ببرید ... اسمش هست «جادوگر شریر بال غربی و میمون‌های پرنده پوتین».

 

کری در توییت قبلی‌اش که در آن پرتره سندرز را منتشر کرده بود، نوشت: این پرتره‌ای از یک آدم مثلا مسیحی است که تنها هدفش در زندگی دروغ گفتن برای افراد شریر است.

2745827

2745825

او در توییتش اشاره‌ای به نام کسی نکرد اما همه متوجه منظور او شدند و هواداران و منتقدانش به سرعت پاسخ دادند. صبح روز دوشنبه، اینزلی ارهارت در برنامه «فاکس و دوستان» شبکه فاکس نیوز که طرفدار ترامپ است، کری را به خاطر این حرکت کوبید.

 

او گفت: پدر سندرز پیش از اینکه فرماندار شود یک کشیش بود و حالا کری دارد به باورهای او هم حمله می‌کند. او می‌گوید این پرتره‌ای از یک آدم مثلا مسیحی است. آیا دموکرات‌ها خودشان موعظه نمی‌خوانند، راهپیمایی و اعتراض نمی‌کنند و راهپیمایی زنان برگزار نمی‌کنند که در آن می‌گویند تحمل،‌ تحمل، تحمل؟ تحمل در این نقاشی کجاست؟

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۲۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان