//
کدخبر: ۸۱۲۶۸ //

تجربه بازیگر زن جوان از بازی در سریال «پدر»

بازیگر نقش لیلا در «پدر» که با این سریال نخستین نقش اصلی خود را تجربه می کند، از اینکه این شانس را داشته که با این سریال توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد و به او اعتماد شده، ابراز خرسندی و قدردانی کرد.

 تجربه بازیگر زن جوان از بازی در سریال «پدر»
به گزارش فرتاک نیوز،

ریحانه پارسا بازیگر نقش اصلی «پدر» که در این سریال نقش لیلا را بازی می کند، «پدر» را پروژه ای توصیف کرد که برای او به منزله یک شانس و موقعیت عجیب و غریب است و تاکید کرد: اینکه با چنین افراد با تجربه و شناخته شده ای همکار باشم، شگفت انگیز است. در این سریال با آقای مهدی سلطانی و خانم لعیا زنگنه همبازی هستم و خوشحالم اعتماد آقای عنقا که در کار «پیکسل» یاسمن معاوی را به عنوان یک چهره جدید معرفی کردند، این بار شامل حال من شد.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا پیش آمده که به دلیل تجربه کم او، پلانی با برداشتهای متعدد به نتیجه برسد، توضیح داد: پیش آمده که چند برداشت داشته باشیم ولی اینطور نبوده که از پس پلان و سکانسی برنیایم. در مدتی که دارم روی این شخصیت کار می کنم، خوشبختانه به این نقش رسیده ام و تنها ترس من مقایسه شدن با لیلای «تنهایی لیلا» است.

 

این بازیگر همچنین درباره شباهت کاراکتر لیلا به خودش، او را تا جایی که در قصه دچار تغییر شخصیت نشده به ویژگی های شخصی خود مشابه دانست و درباره نظر خانواده اش درباره حضور در این عرصه گفت: از زمان ورودم به بازیگری خیلی روی این کار پافشاری کردم و حالا هم خودم و هم خانواده‌ام خیلی راضی و خوشحال هستیم.

 

پارسا در پاسخ به اینکه موافق است بازیگری با وجود جذابیتی که از دور دارد، در واقع شغل بسیار سختی است، تصریح کرد: بله، این کار واقعا سخت است. گاهی پیش می آید ساعت 7 صبح تا 8، 9 شب مشغول کار هستیم. اما سختی که این کار دارد اینگونه است که وقتی به خانه می رسم خستگی ام را دوست دارم. همیشه این روزهایم را تصور می کردم و این خستگی هم برای من لذت بخش است.

 

وی با اشاره به اینکه می خواهد در دانشگاه نیز در رشته هنرهای نمایشی تحصیل کند، گفت: از اینکه «پدر» اولین کار حرفه ای من است خرسندم. همکاری با آقایان عنقا و توفیقی، شانس بزرگی بود که من آوردم. پیش از این «قلب یخی» و «تنهایی لیلا» را از آقای عنقا دیده بودم و سریالهایی چون «انقلاب زیبا»، «زیر پای مادر» و «عقیق» را به کارگردانی توفیقی تماشا کرده بودم. واقعا از ته قلبم از آقای عنقا و آقای توفیقی تشکر می کنم که این اعتماد را به من کردند و اجازه دادند در این کار باشم و بتوانم خودم را نشان دهم.

 

«پدر» با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی در 30 قسمت برای پخش در شبهای ماه مبارک رمضان 97 از شبکه دو سیما تولید می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۱۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان