//
کدخبر: ۸۰۵۰۸ //
نوبخت:

اعتبارات دانشگاه‌ها صد درصد تخصیص می‌یابد/ صدا و سیما اسلامیت و فرهنگ غنی ایرانی ترویج دهد

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه با بیان اینکه اگر نمی‌توانم در دولت حامی صداوسیما باشم شرمنده‌ام، گفت: اولویت‌ها در پرداخت اعتبارات برای ما مهم هست و اکنون با توجه به اهمیت دانشگاه‌ها قول تخصیص صددرصدی اعتبارات را داده‌ایم.

اعتبارات دانشگاه‌ها صد درصد تخصیص می‌یابد/ صدا و سیما اسلامیت و فرهنگ غنی ایرانی ترویج دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدباقر نوبخت عصر امروز در آیین رونمایی از برنامه‌های تولیدی انقلاب اسلامی و افتتاح پروژه‌های فنی صداوسیمای مرکز گیلان در رشت اظهار کرد: افتتاح 207 پروژه و دو سریال فاخر در صداوسیمای گیلان آن‌چنان بااهمیت است که می‌تواند یک مراسم افتتاحیه جدا داشته باشد.

وی با ارزشمند خواندن آزادراه رشت قزوین افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر راه‌آهن رشت ـ قزوین افتتاح شود تا توسعه‌یافتگی حمل‌ونقلی گیلان را تکمیل کند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه پس از قانون اساسی، سند چشم‌انداز توسعه در کشور خودنمایی می‌کند، گفت: هر کدام از رخدادهای موفقیت‌آمیز و توسعه محور کشور برای جمهوری اسلامی ایران حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه همه پروژه‌های کشور زیرساخت فرهنگی دارند، افزود: فرهنگ زمینه‌ساز توسعه و ریل سرعت بخشی در جامعه توسعه‌یافته است.

نوبخت با بیان اینکه هر پروژه‌ای که بتواند فرهنگ غنی ما را تسهیل و تسریع کند مورد حمایت قرار خواهد می‌گیرد، گفت: هر پروژه‌ای که در مسیر توسعه باشد و در اعتلای فرهنگ قرار بگیرد به‌عنوان مسئول راهبری و رصد طرح‌ها در کشور حامی آن خواهم بود.

وی با بیان اینکه اگر نمی‌توانم در دولت حامی صداوسیما باشم شرمنده‌ام، گفت: اولویت‌ها در پرداخت اعتبارات برای ما مهم هست و اکنون با توجه به اهمیت دانشگاه‌ها قول تخصیص صد درصدی اعتبارات را داده‌ایم.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه با تأکید بر اینکه دولت همه فعالیت‌های فرهنگی ازجمله تولیدات فاخر صداوسیما را پشتیبانی می‌کند، گفت: صداوسیما در شرایط فعلی که هجمه‌های فرهنگی زیاد هستند باید راهی را در پیش بگیرد که اسلامیت و فرهنگ غنی ایرانی را در جامعه ترویج کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان