//
کدخبر: ۸۰۴۸۳ //
به مناسبت میلاد حضرت صدیقه طاهره (س)

«شهاب مرادی» به دیدار مادر چشم به راه شهید «گلشناس» رفت

حجت‌الاسلام شهاب مرادی شب گذشته و همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به دیدار مادر چشم به راه شهید مجتبی گلشناس رفت.

«شهاب مرادی» به دیدار مادر چشم به راه شهید «گلشناس» رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

، شهاب مرادی با حضور در منزل شهید گلشناس در منطقه دولاب تهران ساعتی با مادر چشم به راه این شهید و دیگر اعضای خانواده او گفت‌وگو کرد و از طریق لایو اینستاگرام فالوورهای صفحه او‌ هم در این میهمانی شرکت کردند.

شهید مجتبی گلشناس از جوانان مومن و انقلابی جنوب تهران بود که در آوردگاه الی‌بیت‌المقدس و در آخرین مراحل آزادسازی خرمشهر به تاریخ سوم خردادماه 1361 به شهادت رسید در حالی که هیچ‌گاه پیکر مطهرش به وطن باز‌نگشت.

شهاب مرادی سه سال قبل و در زمان مسوولیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مبدع آیین گرامیداشت مادران شهدای مفقودالاثر « مادران چشم به راه » در تمامی مراکز فرهنگی هنری پایتخت همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) بود.

این اولین بار بود که مراسمی با این خصوصیت و با این گستره برای تجلیل از مادران شهیدی که همچنان پس از سالها چشم انتظار فرزندانشان هستند، برگزار می شد.

مقام معظم رهبری در پیامی به این ویژه برنامه خطاب به مادران شهدای گمنام چنین نوشتند:

سلام و درود خدای توانا و مهربان بر دل‌های صبور و پر ظرفیت مادرانی که پس از هجرت جگر گوشگان دلبندشان به نشانه‌ئی از پیکر پاک آنان دل بستند و به آن نیز دست نیافتند ؛ و با این همه ، با شکیبائی و صبوری خود نقشی بی نظیر و استثنایی از خود بر جای نهادند . پاداش این صبر بزرگ ، روشنی چشم آنان به مژده‌ی رحمت الهی خواهد بود ان‌شاء‌الله.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۴۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان