//
کدخبر: ۷۷۳۲۶ //

جدیدترین وضعیت ساخت سریال پربازیگر "از یادها رفته"

بازیگر از یادها رفته گفت: تاکنون 180 جلسه از این سریال تصویربرداری شده و 6 ماه از آن می گذرد. فکر می کنم فیلمبرداری تا چند ماه اول سال آینده ادامه داشته باشد و در آن نقش شخصیت دو رگه ایرانی و خارجی را بازی می کنم.

 جدیدترین وضعیت ساخت سریال پربازیگر "از یادها رفته"
به گزارش فرتاک نیوز،

 یوسف مرادیان بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین روند  تولید سریال "از یادها رفته" گفت: "از یادها رفته" به کارگردانی بهرام بهرامیان حدود سال های 1315 تا 1320 را روایت می کند و تاکنون 180 جلسه تصویربرداری شده و 6 ماه از آن می گذرد.

 

وی در همین راستا افزود: فکر می کنم فیلمبرداری تا چند ماه اول سال آینده ادامه داشته باشد و در آن نقش شخصیت دو رگه ایرانی و خارجی را بازی می کنم.

 

این بازیگر درباره حضور خود در سریال از یادها رفته اظهار کرد: تاکنون چند جلسه مقابل دوربین رفتم و بعد از نوروز  97 نقش بیشتری بر عهده دارم و بازی های سنگین تری در این سریال خواهم داشت.

 

مرادیان درباره سریال "از یادها رفته" توضیح داد: این سریال جزء کارهای خوب است و  تولید آن با حساسیت تاکنون ادامه داشته، سختی های خود را دارد و حال و هوا از لحاظ زمان، فضا و اتفاقاتی که به تصویر کشیده می شود مانند سریال کاراگاه علوی است یعنی لوکیشن های خاصی که در سالهای پیش از انقلاب وجود دارد می طلبد، گریم ها متفاوت است و لباس و پوشش نیز باید به همان سالها برگردد.

 

وی ادامه داد: به خاطر دارم در زمان تولید سریال کارآگاه علوی عوامل کار دقت زیادی در پلاک خانه ها، شبکه های گاز و ماشینها داشتند تا کاملا براساس فضای سال های پیش از انقلاب باشد. برای اینکه مشکلی در تطبیق زمانی چنین آثاری پیش نیاید صحنه ها یا باید در شهرک غزالی فیلمبرداری شود و یا اگر در فضای خارج از این شهرک ضبط شود باید به شدت مراقب بود که فضای فیلم شبیه فضای سالهای پیش از انقلاب شود.

 

بازیگر "کاراگاه علوی" خاطر نشان کرد: پیشنهاد بازی در چند اثر به من شده است که اگر شرایطی فراهم شود و بتوانم کار کنم حتما در این آثار بازی خواهم کرد.

 

گفتنی است؛ تصویربرداری سریال "از یادها رفته" از مرداد ماه آغاز شده و گروه سازنده تمام ایام هفته از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ در شهرک سینمایی غزالی مشغول بکار هستند.

 

مجموعه تلویزیونی "از یادها رفته" به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.

 

کامران تفتی، میترا حجار، هلیا امامی، حسین یاری، سیما تیرانداز و پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، لیلا بلوکات، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان نسب تنها برخی از بازیگران سریال "از یادها رفته" هستند.

 

دیگر عوامل سریال "از یادها رفته" عبارتند از کارگردان: بهرام بهرامیان، نویسندگان: حامد افضلی، رویاخسرو نجدی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیرتصویربرداری: ایرج عاشوری، طراح گریم: مهین نویدی، تدوین: شوکا زندباف، صدابردار: محمد علی درگاهی، برنامه ریز: فرزاد رحمانی، مدیران تولید: سید دانیال کاشانچی، مهدی تحویلیان، مدیر تدارکات: مرتضی پیر هادی، مسئول لباس: غزل آلوسی، عکاس: پریدخت اصباح، متین تحویلیان، کارگردان پشت صحنه: هوشنگ فلاح رضایی، مشاور امور رسانه ای: علی زادمهر، تهیه کننده: اکبر تحویلیان، محصول شبکه پنج سیما.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان