//
کدخبر: ۷۶۶۲۶ //

جدیدترین کنسرت خواننده محبوب موسیقی ایرانی

کنسرت علیرضا قربانی جمعه 4 اسفندماه در دو نوبت 18:30 و 21:00 در سالن هلال احمر کرمان برگزار می شود.

 جدیدترین کنسرت خواننده محبوب موسیقی ایرانی
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا قربانی خواننده عرصه موسیقی کلاسیک و موسیقی ایرانی در جدیدترین سری فعالیت‌های موسیقایی خود با هموطنانش در سالن هلال احمر کرمان دیدار می‌کند.

 

قربانی  با گلچینی از قطعه‌های آلبوم جدیدش با عنوان "فروغ" روی صحنه می‌رود و علاوه بر قطعه‌های این آلبوم، منتخبی از دیگر آثارش را که پیش‌تر با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان این هنرمند رو به رو شده را هم روی صحنه می‌برد.

 

یکی از پرطرفدارترین قطعه‌هایی که در کارنامه هنری علیرضا قربانی دیده می‌شود، قطعه "ارغوان" از آلبوم "حریق خزان" است و با توجه به درخواست‌های بیشماری که برای خواندن این اثر در هر یک از کنسرت‌های علیرضا قربانی از سوی مخاطبان وجود دارد، انتظار می‌رود که "ارغوان" یکی از قطعه‌های اجرایی در این کنسرت باشد.

 

آلبوم فروغ شامل ده قطعه به نام‌های "عاشقانه"، "میخانه درافتاده"، "مستانه می‌گریزی"، "اشک"، "شهره شهر"، "خرقه رقصان"، "جام صبوحی"، "سجده عقل"، "تا بیکران" و "فروغ" است. اشعار جدیدترین اثر علیرضا قربانی و سامان صمیمی از سروده‌های فروغ فرخزاد، مولانا، علیرضا کلیایی و مسعود کلانتری است.

 

بهنام ابوالقاسم، میلاد محمدی، پدرام فریوسفی، میثم مروستی، نیلوفر محبی، محسن عبادی، پانیذ فریوسفی، آتنا اشتیاقی، رضا فرهادی، زکریایوسفی، بهتاش ابوالقاسم، درشن آنند، حسام ناصری و سامان صمیمی نوازندگانی هستند که در این آلبوم همکاری کرده‌اند. شیوا سروش، مه‌گل صفدری، کامران عروج‌زاده و محمد حقیقی هم اعضای گروه کُر هستند.

 

علیرضا قربانی در آخرین کنسرتش 22 تیرماه در دو نوبت عصر در سالن سینما فلسطین شهر بروجرد به اجرای برنامه پرداخت.

 

کنسرت علیرضا قربانی جمعه 4 اسفندماه در دو نوبت 18:30 و 21:00 در سالن هلال احمر کرمان برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۶۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان