//
کدخبر: ۷۶۰۱ //
علی عطشانی در نشست «یادم تو را فراموش» مطرح کرد:

از این همه حاشیه خسته شدم

علی عطشانی گفت: از این همه حاشیه خسته شده‌ام و دیگر می‌خواهم بدون جنجال فیلم بسازم.

از این همه حاشیه خسته شدم

به گزارش فرتاک نیوز، کارگردان فیلم «یادم تو را فراموش» که 19 بهمن ماه در برج میلاد برای اهالی رسانه و منتقد به نمایش در آمد در پاسخ به این که چرا همیشه در فیلم‌هایش به دنبال راه انداختن جنجال، حاشیه است و این‌بار برای اکران فیلم‌اش به سراغ چهره‌ای همچون مازیار فلاحی (خواننده) رفته و نیز به موضوعی پرداخته است که پانزده سال از آن گذشته،توضیح داد: وقتی فیلمسازی‌ام را شروع کردم ناخواسته حاشیه‌هایی به وجود آمد که یکی از آنها ماجرای دستمزد محمدرضا گلزار در فیلم «دموکراسی در روز روشن» بود. البته نمی‌گویم خودم مقصر نبوده‌ام و من هم حتما در عدم مدیریت حواشی تقصیر داشته‌ام اما از این همه حاشیه دیگر خسته شده‌ام.

وی ادامه داد: باید تلاش کنم، فیلم‌هایم بفروشد بنابراین فیلمنامه‌ها را با وسواس انتخاب کنم و قبول دارم در مراحل کاری‌ام اشتباه داشته‌ام.

وی اضافه کرد: انتخاب مازیار فلاحی در این فیلم فقط و فقط به این دلیل بود که آهنگ‌هایی که می‌خواند و نیز تم خواندنش محزون است. البته خوشحال هم می‌شوم که طرفداران او به اکران فیلم کمک کنند.

عطشانی در این نشست درباره اینکه در فیلم «یادم تو را فراموش» به ماجرای شهلا جاهد و ناصر محمدخانی پرداخته و آنها را قضاوت کرده است، گفت: من خیلی دوست داشتم یک فیلم عاشقانه بسازم و فکر می‌کردم این قصه می‌تواند بستر آن باشد. البته تا جایی که می‌دانم پیمان عباسی (فیلم نامه نویس) تحقیقات لازم را در زمانی که آن واقعه اتفاق افتاد، انجام داد و حتی به جلسات دادگاه هم می‌رفت اما در متنی که من خواندم، تاکید بر این بود که قضاوتی صورت نگیرد و آنچه نوشته شده بود هم براساس مستندات بود.

این فیلمساز تاکید کرد: من سعی کرده‌ام در فیلم «یادم تو را فراموش» قضاوتی نکنم اما اگر جایی احساس شده که قضاوت صورت گرفته حتما اشتباه کرده‌ام.

پیمان عباسی فیلمنامه‌نویس این اثر هم با اشاره به اینکه در زمان رخ دادن ماجرای شهلا جاهد پیگیر پرونده بوده است،گفت: من اصولا خیانت را دوست دارم و از آنجا که این ماجرا برایم جالب بود، سیناپسی در همان زمان نوشتم که حتی مقدمات اولیه ساخت هم با آقای سید کمال طباطبایی فراهم شد اما ناصر محمدخانی شکایتی کرد تا فیلمی از این ماجرا ساخته نشود.

او افزود: چند وقت قبل سیناپس نوشته شده را دوباره دیدم و از آنجا که حال و هوای آن را دوست داشتم، ساختش را به علی عطشانی پیشنهاد کردم.

عباسی تاکید کرد: ایده اولیه این فیلم براساس یک مثلث عاشقانه بود و اگر قرار بود داستان شهلا جاهد و ناصر محمدخانی گفته شود اسم آن‌ها را هم برای شخصیت‌ها انتخاب می‌کردیم. اما «یادم تو را فراموش» یک برداشت آزاد از آن داستان بود که هر چقدر از آن را دوست داشتم، استفاده کردم.

به گزارش ایسنا در این نشست مازیار فلاحی ،‌حسین یاری و ماه‌چهره خلیلی هم حضور داشتند.

همچنین در بخشی از این نشست یکی از خبرنگاران در شرایطی که احساساتی شده بود به علی عطشانی اعتراض کرد که در این فیلم شهلا جاهد را که دیگر زنده نیست را قضاوت کرده است اما به دلیل بحثی که میان او و کارگردان فیلم به وجود آمد، این خبرنگار جلسه پرسش و پاسخ را بدون این که جواب سئوالش را بشنود، ترک کرد.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان