//
کدخبر: ۷۳۷۴ //

رضا رشیدپور به تلویزیون باز میگردد؟!

این گمانه پررنگ شد که برنامه «حالا خورشید» به دلایل مشخص باید تعطیل می شده و سایر وقایع به وقوع پیوسته در این برنامه، از جمله کسالت رشیدپور روی آنتن زنده، یک «سیاه بازی» بوده تا بتوان بدون هیچ توضیح خاصی این برنامه را تعطیل کرد و رشیدپور پس از تعطیلی برنامه صبحگاهی اش، توانسته موافقت مدیران تلویزیون را برای اجرای یک تاک شوی شبانه دریافت کند

رضا رشیدپور به تلویزیون باز میگردد؟!

به گزارش فرتاک نیوز، رضا رشیدپور در شرایطی امشب با یک برنامه تازه تحت عنوان شرایط خاص بر روی آنتن زنده شبکه سوم سیما رفت که هیچ نشانه ای از قلب درد در او دیده نمی شد و ظاهراً بیماری در شبانگاه سراغ این مجری نمی آید؛ اما آیا این دلیل خوبی است تا برنامه صبحگاهی حالا خورشید به طور کامل تعطیل شود؟

برنامه «حالا خورشید» که هر روز صبح با اجرای رضا رشیدپور روی می رفت، پس از وقوع برخی اتفاقات در پشت صحنه این برنامه تعطیل شد؛ حواشی که نمود بیرونی اش، قلب درد رشیدپور در برنامه زنده تلویزیون بود. در ادامه، این برنامه برای چند روز تعطیل شد، تا رشیدپور استراحت کند و دوباره این برنامه پخش شود.

 

با این حال، پس از گذشت چند روز، رضا رشیدپور سرحال تر از همیشه، یک ویدیو منتشر کرد که از پحش یک برنامه دیگر از تلویزیون با اجرای او تحت عنوان شرایط خاص حکایت داشت. پس از انتشار این ویدیو ـ که از حال مساعد رشیدپور حکایت داشت و همچنین نوید یک برنامه تازه بود ـ این پرسش مطرح شد، مگر اجرای برنامه صبحگاهی و عصرگاهی تفاوت چندانی می کند که رشیدپور «حالا خورشید» را رها کرد و «شرایط خاص» را روی آنتن می برد؟!

 

دیشب رشیدپور در کمال سلامت قسمت اول این مجموعه را روی آنتن برد و سردار عبادالله عبدالهی میهمان اولین برنامه «شرایط خاص» بود. در جریان این برنامه که ظاهراً قرار است حکم هاردتاک داشته باشد، رشیدپور درباره حواشی بسیاری از جمله مالیات دادن قرارگاه خاتم و پروژه هایی که این قرارگاه در اختیار می گیرد، پرسش هایی مطرح و پاسخ هایی را دریافت کرد.

پس از این اتفاق، این گمانه پررنگ شد که برنامه «حالا خورشید» به دلایل مشخص باید تعطیل می شده و سایر وقایع به وقوع پیوسته در این برنامه، از جمله کسالت رشیدپور روی آنتن زنده، یک «سیاه بازی» بوده تا بتوان بدون هیچ توضیح خاصی این برنامه را تعطیل کرد و رشیدپور پس از تعطیلی برنامه صبحگاهی اش، توانسته موافقت مدیران تلویزیون را برای اجرای یک تاک شوی شبانه دریافت کند؛ تاک شویی که لابد قرار است یادآور برنامه «مثلث شیشه ای» باشد.

سوای اینکه این ارزیابیِ متکی بر شواهد تا چه میزان با آنچه در پشت صحنه رخ داده، تطابق دارد، باید به این موضوع توجه داشت که برنامه «حالا خورشید» پس از پخش در یک دوره زمانی طولانی، مخاطبانِ خاص خود را جذب کرده و اگر در ترکیب سازندگان این برنامه اشکالاتی وجود دارد، بهتر است این برنامه با تغییر ترکیب عوامل برنامه مجدداً پخش شود و پخش نشدن «حالا خورشید» به واسطه عدم حضور رشیدپور تا این مقطع نیز پذیرفته نیست، چون معمولاً رسم بر این بوده که مجری جایگزین می شده و برنامه ها به این سادگی تعطیل نمی شده است.

 

انتظار می رود، در روزهای آینده مجری یا سایر عواملی که مانع استمرار تولید این برنامه صبحگاهی بوده اند، تغییر کنند و شاهد استمرار برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» باشیم. برنامه های صبحگاهی پرمخاطب در آمریکا نظیر برنامه الن دی جنرس، یکی از راهکارهای حفظ مخاطب از ابتدای روز است که تلویزیون در این بخش ضعف مفرط داشت و «حالا خورشید» با وجود همه ضعف هایش توانسته بود، بخشی از این بار را به دوش بکشد، ولی اکنون دیگر خبری از این برنامه نیست.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان