//
کدخبر: ۷۳۲۲۱ //
در برنامه «کافه فیلم»

مهدی فخیم‌زاده با «مسافران مهتاب» به آی‌فیلم می‌آید

فیلم سینمایی «مسافران مهتاب » به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی فخیم‌زاده برای نمایش آخر هفته‌ آی‌فیلم در نظر گرفته شده است.

مهدی فخیم‌زاده با «مسافران مهتاب» به آی‌فیلم می‌آید
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «مسافران مهتاب» پنجشنبه ۱۲ بهمن ساعت ۲۱:۰۰ از کانال فارسی این شبکه پخش می‌شود و سپس، در برنامه «کافه فیلم»، امید روحانی و مهدی فخیم‌زاده به نقدوبررسی و گفت‌وگو درباره روند ساخت این فیلم سینمایی خواهند ‌پرداخت.

این فیلم سینمایی خاطره‌انگیز در سال ۱۳۶۶ ساخته‌شده است و مهدی فخیم‌زاده، حسین گیل، محمود بهرامی، مهری مهرنیا، خسرو امیرصادقی و محمدرضا امیرصادقی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

 

داستان «مسافران مهتاب» که نگارش آن را فخیم‌زاده و احمد هاشمی بر عهده داشته‌اند، از این قرار است: سلیمان (حسین گیل) در پی بیکاری و فقر به‌همراه برادرش نمکی (مهدی فخیم زاده) که معلول ذهنی است به شهر می‌آید. نمکی در شهر گم می‌شود و مشکلاتی بوجود می‌آورد.

«مسافران مهتاب» پنجشنبه ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن می‌رود و پس از آن برنامه «کافه‌فیلم» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و وحید رونقی، به مدت ۳۰ دقیقه با اجرای امید روحانی و حضور مهدی فخیم‌زاده روی ‌آنتن قرار می‌گیرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۲۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان