//
کدخبر: ۷۲۷۸۱ //

ماجرای قتل عام یک خانواده در «پناهگاه»

کارگردان مستند «پناهگاه» اعلام کرد به زودی مستندی با موضوع قتل عام یک خانواده در رشت را به تصویر می کشد.

 ماجرای قتل عام یک خانواده در «پناهگاه»
به گزارش فرتاک نیوز،

 عباس سندی مستندساز که این روزها مستند «پناهگاه» را در گروه «هنر و تجربه» اکران دارد درباره جدیدترین پروژه ای که در دست دارد گفت: در حال حاضر به دنبال تحقیق و پژوهش درباره یک سوژه جدید هستم که امیدوارم هرچه سریعتر آن را جلوی دوربین ببرم.

 

وی تاکید کرد: این مستند درباره پرونده یک جنایت است که در شهر رشت استان گیلان رخ داده است. این یک جنایت خانوادگی بود که فردی عمو، زن عمو و پسرعموی خود را به همراه دوستانش به دلیل مسایل مالی به قتل رساند.

 

کارگردان مستند «پناهگاه» توضیح داد: زمان این جنایت بسیار طولانی بوده و کشتن افراد خانواده یک شب تا صبح طول می کشد.

 

وی تاکید کرد: به عنوان یک مستندساز این مساله برای من بسیار مهم است که در حوزه های مختلف فعالیت کنم و تجربه هایی کسب کنم و البته سوژه های جنایی از جذابیت بسیاری برخوردارند.

 

سندی در پایان گفت: متاسفانه تحقیقات در حوزه پرونده های جنایی به سختی صورت می گیرد و نهادهای مسئول همکاری کمتری با فیلمساز دارند، مگر اینکه این مدیران خود علاقمند به اطلاع رسانی در این زمینه باشند.

 

مستند «پناهگاه» به نویسندگی و کارگردانی عباس سندی که این روزها در حال اکران است درباره مکانی در حومه شهر رشت است که برای نگهداری و درمان حیوانات مختلف احداث شده و مدیریت آن را زنی جوان برعهده دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۷۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان