//
کدخبر: ۷۱۶۳ //
بازیگر «آرام میگیریم»:

به هیچ وجه انتظار شنیدن رفتن جوهرچی را نداشتم

به هیچ وجه انتظار شنیدن خبر رفتن حسن را به این زودی نداشتیم،‌ اما اختیار دست ما نیست و تصمیم گیرنده ما نیستیم

به گزارش فرتاک نیوز، محمود مقامی بازیگر مجموعه‌ تلویزیونی «آرام میگیریم» ضمن حضور درمراسم تشییع پیکر زنده یاد حسن جوهرچی و تسلیت به بازماندگان این مرحوم،‌گفت:‌ متاسفانه با غم از دست دادن بسیاری از مردم عزیزمان و جامعه هنری،‌سالی بسیار تاسف‌انگیزی را پشت سرگذاشتیم.‌ به هیچ وجه انتظار شنیدن خبر رفتن حسن را به این زودی نداشتیم،‌ اما دست ما نیست و تصمیم گیرنده ما نیستیم. 

 

وی ادامه داد: به تمام جامعه هنری و مردم خوبمان که امروز در مراسم حضور داشتند، تسلیت می‌گویم و آرزو می‌کنم که با دعای خیرشان برای سلامتی همکاران و هنرمندان سرزمین ایران دعاگو باشند تا ما دیگر شاهد چنین اتفاقاتی به این زودی نباشیم.

 

بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا» درخصوص حضور نسل جدید در عرصه سینما و تلویزیون بیان کرد:‌ من مقداری از مسئولان دلگیر و آزرده‌خاطر هستم،‌چرا‌ که با این بی‌مهری باعث می‌شوند که اشخاصی مانند حسن جوهرچی به این زودی از میان ما بروند، اما متاسفانه در توجهاتی که انجام می‌شود کوتاهی شده و نتیجه‌اش درگذشت کاظم افرندنیا و حسن جوهرچی است.

 

مقامی در پایان خاطر‌نشان کرد: اصلا نمی‌دانم آینده برای ما و یا من چه چیزی در نظرگرفته است ، با توجه به اینکه در زمانی هرکدام از ما بازیگر ها 4 تا 5 کار در سال انجام میدادیم، اما به ناگهان به جایی رسیده است که بعد از گذشت 6 ماه هم کسی سراغی از ما نمی گیرد. شما می‌دانید که هرکسی در حرفه خود ابزاری دارد و ابزار هنرمند احساسات اوست، که این احساس با بی مهری روز به روز نازک‌تر و کننده‌تر می شود و به جایی می رسد که جوهرچی از میان ما می رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان