//
کدخبر: ۶۹۷۳۳ //
مستندی از حضور نیروهای امدادی در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب

داستان «دست های کمک رسان» در پرس تی وی

مستند «دست های کمک رسان» (Helping Hands) با هدف به تصویر کشیدن حضور پرشور و همدردی نیروهای کمک رسان در بخش های مختلف کشور در کنار مردم مناطق زلزله زده سرپل ذهاب در شبکه پرس تی وی در حال تولید است.

داستان «دست های کمک رسان» در پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، محمد تراب زاده تهیه کننده و کارگردان این مستند ضمن بیان این مطلب گفت: مستند داستان محور «دست های کمک رسان» فعالیت نهادهای مختلف کمک رسانی از جمله هلال احمر، ارتش، قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، نیروهای مردمی و NGOها را در شرایط بحرانی زلزله سرپل ذهاب به تصویر می کشد.

 

وی افزود: در این مستند با یک نفر از نهادهای یاد شده همراه می شویم و به روایت حضور آنها در بین مردم، شکل گیری ارتباطات انسانی و عاطفی با مردم زلزله زده و فعالیت های متنوع در راستای کاهش غم و اندوه ناشی از بحران زلزله می پردازیم و از سوی دیگر برخورد مردم با این نیروهای یاریگر و تاثیر و تاثر دو سوی این روابط انسانی را به مخاطب نشان می دهیم.

 

تراب زاده که تدوین این اثر مستند 50 دقیقه ای را نیز بر عهده دارد، اظهار کرد: تولید مستند «دست های کمک رسان» از اوایل آذر ماه در مناطق زلزله سرپل ذهاب آغاز شده و اکنون مراحل پایانی تدوین را سپری می کند و به زودی برای پخش از شبکه پرس تی وی آماده خواهد شد.

 

کیانوش الطافی (تصویربردار)، فرشته احمدلو (مدیر تولید)، سید جواد موسوی (صدابردار و دستیار تصویر)، الهام بختیاری (گرافیست) و رضا زاهدی (حمل و نقل) از جمله عوامل تهیه و تولید مستند «دست های کمک رسان» هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان