//
کدخبر: ۶۲۷۴۹ //

«دردسرهای عظیم ۲» در آی‌فیلم عربی

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم ۲» به‌تازگی در آی‌فیلم به زبان عربی دوبله شده و از روز سه‌شنبه از کانال عربی این شبکه به ‌نمایش گذاشته می‌شود.

«دردسرهای عظیم ۲» در آی‌فیلم عربی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط‌ عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم2» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام که در سال ۱۳۹۴ شبکه سه سیما پخش شده بود، با لهجه مصری به عربی دوبله شده و برای مخاطبان این شبکه در کشورهای عرب‌زبان به نمایش گذاشته می‌شود.

 

براساس این گزارش، علیرضا کاظمی و امیر عربی نگارش فیلمنامه «دردسرهای عظیم2» را برعهده داشته‌اند و مهدی هاشمی در نقش فرحان و جواد عزتی در نقش لطیف نقش‌های اصلی را ایفا کرده‌اند.

 

همچنین مریم سعادت، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، بهنوش صادقی، امیرحسین صدیق و مه‌لقا باقری دیگر بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور داشته‌اند.

 

در خلاصه داستان «دردسرهای عظیم ۲» آمده است: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند و دعوت شدن خانواده پدری بهار برای مراسم، لطیف و بهار بار دیگر برای ازدواج به دردسر می‌افتند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می داند، سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنان را حل‌وفصل کند، اما ...

 

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم2» از سه شنبه ۱۴ آذر، هر شب ساعت ۲۳:۰۰ به وقت مکه( ۲۳:۳۰ به وقت تهران) روانه آنتن می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد خواهدبود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان