//
کدخبر: ۵۹۹۰۸ //

«در قصه ها زندگی می کنند» در آی‌فیلم عربی شد

شبکه آی‌فیلم مجموعه تلویزیونی «در قصه ها زندگی می کنند» را برای اولین بار با صدای دوبلورهای معروف به عربی دوبله کرده و پخش آن را از فردا آغاز می‌کند.

«در قصه ها زندگی می کنند» در آی‌فیلم عربی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

  به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند»  به‌کارگردانی داود بیدل و تهیه‌کنندگی محمد هادی پروین محصول سال ۱۳۹۵ بوده و از شبکه دو سیما پخش شده است.

 

سریال «در قصه ها زندگی می کنند» ملودرامی برگرفته از داستان هایی اخلاقی و پندآموز پیرامون موضوعات و مسائل اجتماعی است و در هر قسمت، داستانی مستقل روایت می شود.

 

این مجموعه به نویسندگی مصطفی زندی روایتگر داستان آدم‌هایی است که روزمرگی، به نوعی درگیرشان کرده و باعث شده روح معنویت در آنان گم شود و به انسان‌های این قصه‌ها تلنگر می‌زند تا در رفتار گذشته خود بازنگری کنند.

 

   بازیگرانی همچون جمشید مشایخی، فرخ نعمتی، حسن جوهرچی، مهدی امینی خواه، مریم کاویانی، شهرام عبدلی، افشین سنگ چاپ و ... در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

قسمت اول مجموعه تلویزیونی «در قصه ها زندگی می کنند» امشب ساعت ۲۳:۰۰ به وقت مکه ( ۲۳:۳۰ به وقت تهران) پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت‌های ۰۵:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد خواهدبود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۹۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان