//
کدخبر: ۵۹۷۰۱ //
در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب کرمانشاه؛

حسینی کیا : نسل جدید نیازمند مراجعه به کتاب است

سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی در آغاز افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه در گفتگو با فرتاک نیوز گفت: نمایشگاه‌های کتاب ظرفیت خوبی برای زیرساخت‌های فرهنگ عمومی جامعه و همچنین ارتقاء زیرساخت‌های خود دارد.

حسینی کیا : نسل جدید نیازمند مراجعه به کتاب است
به گزارش فرتاک نیوز،

وی افزود: نمایشگاه بایستی توان کاهش آسیب‌های اجتماعی را داشته باشد. این نمایشگاه‌ها نقش کلیدی در جامعه و جهت‌دهی به زندگی افراد مخصوصاً جوانان برای آتیه روشن دارند. نسل جدید ما نیازمند مراجعه به کتاب است که افق و آینده روشنی برای خود پیش رو داشته باشند.

 

حسینی‌کیا تأکید کرد: انتظار از مردم کرمانشاه استقبال از نمایشگاه است و اینکه روزانه حداقل نیم ساعت کتاب‌خوانی را نذر کنند که این باعث ارتقاء جامعه است.

 

او گفت: مطالعه زیرساخت توسعه فرهنگ عمومی کشور است. سرانه اکثر کشورهای دنیا در کتاب‌خوانی نسبت به ما بیشتر است و ما نیز باید این سرانه را افزایش دهیم و مردم فهیم کرمانشاه نیز این توان را دارند.

 

او در ادامه در رابطه با کیفیت برگزاری نمایشگاه گفت: چون در این راستا تازه گام برداشته شده، این مهم نیازمند توسعه است و بسیاری از ناشران نیز ناشناخته‌اند اما در مجموع باید به تمام دست اندرکاران نمایشگاه تبریک گفت.

 

گزارش : الهه باقری

عکس : بنفشه صالحی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۷۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان