//
کدخبر: ۵۹۳۸ //

حجاب برخی بازیگران جشنواره فجر،در اروپا هم دیده نمی شود

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، با حضور هنرمندان و برخی مسئولین فرهنگی کشور رسما افتتاح شد.

به گزارش فرتاک نیوز، از نکات افتتاحیه امسال جشنواره فیلم فجر، پهن نشدن فرش قرمز برای هنرمندان بود، تصمیمی که با توجه به حاشیه های پیش آمده سال گذشته و انتقادات فراوانی که نسبت به پوشش برخی از بازیگران شده بود گرفته شد.

البته فرش قرمز در فردای روز افتتاحیه پهن شد و اهالی سینما امسال نیز از فرش قرمز عبور کردند و عکس یادگاری گرفتند.

محمد حیدری دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در نشست خبری‌  چند روز پیش خود ضمن تاکید براینکه فرش قرمز پهن نخواهد شد گفت: در بخشی از حرف‌هایش از هنرمندان تقاضا کرد تا با لباس رسمی به جشنواره بیایند. او تاکید کرد: «ما هر سال از هنرمندان می‌خواهیم در مراسم‌های مربوط با لباس رسمی حضور داشته باشند. در همه آیین‌ها و مراسم‌های این چنینی هنرمندان برای احترام با لباس رسمی می‌آیند و هر وقت این مسئله در اینجا جا بیفتد می‌توان به سراغ طراحی لباس رفت. با این حال از همه هنرمندان خواهش می‌کنم برای حضور در آیین‌های مختلف جشنواره فیلم فجر امسال با لباس رسمی شرکت کنند.

اما علی رغم تاکیدات صورت گرفته مبنی بر حضور هنرمندان با پوشش رسمی و مناسب، برخی از بازیگران باز هم شب گذشته با پوشش های نامتعارف و غیر رسمی که در مراسم های کشورهای اروپایی هم دیده نمیشود حضور یافتند. پوشش هایی که نه تنها نزدیکی با فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی ندارند، بلکه بسیار نامتعارف هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان