//
کدخبر: ۵۹۳۳۲ //

توصیه مهتاب کرامتی برای نخریدن فیلم قاچاق

مهتاب کرامتی گفت: کمترین اتفاقی که در اثر مبارزه با قاچاق فیلم رخ می‌دهد، امتداد حیات سینما است.

 توصیه مهتاب کرامتی برای نخریدن فیلم قاچاق
به گزارش فرتاک نیوز،

مهتاب کرامتی بازیگر سینما با استقبال از  تشدید مبارزه با قاچاق آثار سینمایی گفت: عزم و اراده مسئولین سازمان سینمایی باعث خوشحالی و جای شکر دارد، برای مبارزه با قاچاق کالاهای فرهنگی به صورت اساسی نیاز است که تمام مردم به این موضوع فکر کنند و احساس مسئولیت کنند.

وی بیان کرد: در گذشته هنرمندان به عناوین مختلف از مردم عادی و تماشاگران سینما تقاضا داشتند که به سمت کالای فرهنگی قاچاق نروند، قدر زحمات هنرمندان را بدانند و از قاچاق حمایت نکنند بلکه از خرید فیلم از کانال صحیح حمایت نمایند. این خواسته سینماگران تا از بین رفتن کامل این معضل ادامه خواهد داشت.

وی افزود: البته فرهنگ سازی در این امر بسیار واجب است. به عنوان مثال بستن کمربند ایمنی در اتومبیل که روزگاری امری محال فرض می شد به مدد فرهنگ سازی به یک رعایت عمومی منجر و به فرهنگ اصولی تبدیل شد، فرهنگ سازی اگر اتفاق بیفتد دیگر نیاز به تبلیغ نخواهد بود.

برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در پایان ضمن حمایت از فعالیت های ستاد مبارزه با قاچاق کالاهای فرهنگی خاطرنشان کرد: مانند گذشته از مردم و علاقه مندان سینما درخواست می کنم تا از کانال های رسمی و قانونی فیلم های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان