//
کدخبر: ۵۸۷۹۰ //
«نظر شما چیست؟»

مردم کاتالونیا به حواشی پیش آمده پاسخ می دهند

برنامه گزارشی «نظر شما چیست؟» از هیسپان تی وی به تنش ها و حاشیه های پیش آمده بعد از همه پرسی ایالت کاتالونیا پرداخته و سعی کرده در میان مردم این ایالت رفته و نظرات مستقیم آنها را جویا شود.

مردم کاتالونیا به حواشی پیش آمده پاسخ می دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه « نظر شما چیست » (Que Opinas?)  این هفته به سراغ ایالت کاتالونیا و مشکلات سیاسی پیش آمده در این ایالت اسپانیا رفته است.

 

هر هفته، خبرنگار – مجری برنامه با موضوعی اقتصادی- سیاسی به میان مردم در کوچه و خیابان رفته و سوالات خود را درباره موضوع برنامه از مردم آن شهر می پرسد و در نهایت در قالب 5 تا 6 گزارش مردمی این برنامه آماده پخش می شود.

 

مشکلات سیاسی ایالت کاتالونیا، موضوع این هفته برنامه «نظر شما چیست؟» است که مجری به میان مردم رفته و قراراست این سولات محوریت اصلی گزارش های مردمی باشد؛ «نگرانی آنها از وضعیت فعلی ایالت کاتالونیا، ارزیابی مردم از عملکرد دولت اسپانیا، با این همه پرسی می توان به این مناقشه پایان داد؟ و آیا به دخالت اروپا در این درگیری اعتقاد دارید؟».

 

این برنامه از سوی واحد برنامه و تولید شبکه هیسپان تی وی در تهران به خبرنگار- تهیه کنندگان هیسپان در کشورهای مختلف سفارش داده می شود وآنها با تایید یا پیشنهاد موضوعی خاص، گزارش های خود را تهیه و برای پخش ارسال می کنند.

 

 برنامه گزارشی «نظر شما چیست؟» بامداد سه شنبه ساعت 00:30 به وقت تهران به روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود و در ساعات 18:30 سه شنبه، 09:03 چهارشنبه و 03:30 پنج شنبه، تکرار این برنامه پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۷۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان