//
کدخبر: ۵۸۶۴۷ //

شبکه پرس تی وی وضعیت «بچه های سفیدپوست فقیر» استرالیا را به تصویر می کشد

شبکه پرس تی وی با پخش مستند «بچه های سفیدپوست فقیر» به بررسی فقر در میان کودکان سفیدپوست سیدنی می پردازد.

شبکه پرس تی وی وضعیت «بچه های سفیدپوست فقیر» استرالیا را به تصویر می کشد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، مستند «بچه های سفیدپوست فقیر» (poor white kids ) به زبان انگلیسی و محصول سال 2012 است و به تهیه کنندگی گرگ ویل اسمیت و مری فالون و کارگردانی دیو ایورت تولید شده است.

 

داستان این مستند از سی سال پیش یعنی زمانی که دولت استرالیا شهرکی را در حومه سیدنی ساخت تا فقیران منطقه را در آنجا اسکان دهد، آغاز می شود و در ادامه به وضعیت کنونی این منطقه اشاره می کند که چهره شهر عوض شده و نیاز به بازسازی دارد.

 

مستند «بچه های سفیدپوست فقیر» فقر را از زبان کودکان به تصور می کشد و زندگی افرادی را که در این خانه ها سکونت دارند روایت می کند. این افراد شغلی ندارند و از کمک های دولت امرار معاش می کنند.

 

در ادامه این مستند، دوربین با این کودکان همراه و همدم می شود، مشکلاتشان را گوش می کند و در آرزوهایشان شریک می شود. زندگی در این منطقه برای کودکان راحت نیست، راه رفتن در خیابان های شهر برای کودکان توام با دلهره و ترس می باشد و هر آن ممکن است که با افراد معتاد و الکلی مواجه شوند و مورد آزار و اذیت قرار گیرند.

 

مستند «بچه های سفیدپوست فقیر» به واقعیتی تلخ اشاره می کند و آن این است که بعضی از این افراد به آینده بدبین اند و برخی خوش بین و نمی دانند آینده چه چیزی را برای آنها رقم خواهد زد و دولت چه اقداماتی برای آنها انجام خواهد داد.

 

این مستند شنبه 13 آبان ماه ساعت 22:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. این برنامه در سه نوبت در ساعات 05:00 ، 11:00 و 17:00 روز یکشنبه تکرار خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۶۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان