//
کدخبر: ۵۸۳۳۴ //

فیلمی که در ۱۳ آبان بلیتش نیم بها شد

مدیرپخش فیلم بهمن سبز حوزه هنری از فروش نیم‌بهاء بلیت «قهرمانان کوچک» همزمان با روز دانش‌آموز خبر داد.

فیلمی که در 13 آبان بلیتش نیم بها شد
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا فرجی دراین‌باره به ایسنا گفت: بهاء بلیت فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» روز شنبه 13 آبان‌ماه همزمان با روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی به صورت نیم‌بها به فروش خواهد رسید.

او با اشاره به اینکه این فیلم در جهت حمایت از تولید ملی است که با استقبال خانواده‌ها همراه شده است، افزود: اکران این فیلم به سرگروهی سینما آزادی ادامه دارد و تا به حال یک میلیارد و 400 میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها فروخته است.

موضوع فیلم «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی بیتا منصوری درباره چهار کودک و نوجوان هفت تا یازده ساله تکواندوکار  است که پدرانشان، کارگران یک کارخانه تولید لوازم التحریر در شُرُفِ تعطیلی هستند. این کودکان برای جلوگیری از بی‌کاری پدرانشان و گیر انداختن قاچاقچیان این کالا که در واقع عاملینِ اصلی این تعطیلی هستند، آنها را تعقیب می‌کنند و ...»

برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی یاس نوروزی، پارسیا شکوری فر، عرفان برزین، سامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری بازیگرانی هستند که در فیلم «قهرمانان کوچک» ایفای نقش کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۳۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان