//
کدخبر: ۵۷۹۱۱ //

آیت الله صدیقی: دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه ما به راه انداخته است

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه دشمن در جنگ نظامی نتوانست علیه ما کاری انجام دهد، گفت: اکنون دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی بر علیه ما به راه انداخته است تا بتواند از این طریق به اهداف خود برسد.

آیت الله صدیقی: دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه ما به راه انداخته است

وی خاطرنشان کرد: امروز مساله مهم و روز که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره داشته‌اند اقتصاد مقاومتی است. دنیا با ما جنگ نظامی داشت و حاصل جنگ نظامی ما قدرتمندی ایران در بین کشورهای سلطه‌گر جهان و منطقه بوده است و اکنون ما به قدرت منطقه ای تبدیل شده‌ایم.

 

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: قدرت های غارتگر همگی از ما حساب می‌برند و اکنون علیه ما دو جنگ فرهنگی و اقتصادی به راه انداخته‌اند که مقام معظم رهبری بارها درباره هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی سخنانی ارزشمند و گوهربار داشته‌اند که ما با پیروی از آنها می توانیم در این اقتصاد مقاومتی پیروز شویم.

 

آیت الله صدیقی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی درختی است که ما باید آن را آبیاری کنیم تا به ثمر برسد. در این راستا باید به مساله توسعه اقتصادی و بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های داخلی جوانان و نخبگان خودمان اهتمام و توجه ویژه ای داشته باشیم. همچنین منابع زیرزمینی و سرمایه‌هایی همچون آب و خاک ما که در هر منطقه ای فصلی متفاوت داریم می تواند در راستای شکوفایی اقتصادی بسیار کارآمد و مفید باشد.

 

وی بیان کرد: استفاده از جوانان نخبه در مسیر توسعه و رشد اقتصادی می تواند سهم بسزایی در اقتصاد مقاومتی داشته باشد و ما باید از اقتصادی که فقط متکی به دولت است عبور کنیم و به یک اقتصاد مردمی و بروکراسی برسیم. ما با مساله مالیات‌هایی که در کشور داریم اگر بیانات مقام معظم رهبری در آنها اجرایی شود و دستگاه‌ها بتوانند مطالبات رهبر را اجرایی کنند می‌توانیم به اقتصاد مقاومتی و شکوفا برسیم.

 

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: اقتصاد مقاومتی باید در راس تمام امور باشد و ما باید با پیروی از ولایت و جهاد مردمی در برابر هجمه‌های دنیا بایستیم و خود را در برابر آنها مقاوم کنیم. اگر از این پیچ نیز عبور کنیم و پیروزی فرهنگی نیز برسیم قطعا حرف اول را در تمام مسائل جهان می‌زنیم و ان شاءالله اینگونه اقدامات زمینه ساز ظهور می‌شود.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۹۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان