//
کدخبر: ۵۵۸۰۱ //
اینستاگردی

دومین خواستگاری از پرستو صالحی این بار در لایو اینستاگرام/ باز هم شوخی بود! + عکس

چندی پیش محمد نادری بازیگر تلویزیون و تئاتر در لایو اینستاگرام پرستو صالحی دیگر بازیگر کشورمان در حالی که این هنرمند مشغول پاسخگویی به سوالات هوادارانش در مورد ازدواجش بود، از او خواستگاری کرد به طوری که سوژه ی کاربران شبکه های اجتماعی شد.

دومین خواستگاری از پرستو صالحی این بار در لایو اینستاگرام/ باز هم شوخی بود! + عکس

 این دومین بار است که ماجرای خواستگاری از پرستو صالحی سوژه کاربران می شود.

 

سه ماه قبل همین اتفاق تکرار شده بود به طوری که ماجرای خواستگاری سیدعلی صالحی در یک برنامه زنده تلویزیونی که به حالت طنز از پرستو صالحی خواستگاری کرده بود واکنش های زیادی به دنبال داشت.

 

اکنون محمد نادری و پرستو صالحی این دو هنرمند اینستاگرام هایشان را با واکنش هایی به این جریان به روز کردند که در ادامه مشاهده می کنید:

محمد نادری نوشت:

لایوی پخش می شود. گُروگُر کامنت است که بالا می آید.صاحب لایو پاسخ پرسشهایی راجع به ازدواج نکردشان را می دهند. کِرمی در جان شخصی وول می خورد. به شوخی پیشنهاد ازدواج می دهد. آن شخص در آن لحظه یک درصد هم فکر نمی کند کسی درمیان خیل آن کامنتها کامنت شوخی را دیده و آن را جدی بگیرد ولی بسیاری آن کامنت ها را دیده جدی گرفته برجسته کرده و تیترش می کنند.

 

نتایج منطقی و غیر منطقی داستان فوق:

یک. درست است با دوستتان شوخی دارید ولی چون برخی معتقدند نباید شوخی داشته باشید پس نباید داشته باشید.

 

دو. با دوستتان شوخی می کنید. دوستتان به شما زنگ‌می زند و با هم به شوخی تان می خندید. ولی عده ای می گویند بیجا کرده اید شوخی کرده اید. پس بیجا می کنید که شوخی می کنید.

 

سه. هیچ آدم عاقلی تا به حال به شکل جدی در لایو خواستگاری نکرده است( شاید بعدا بکند ولی تا بحال که نکرده) بنابراین شما می توانید خیلی جدی قیمه را بریزید تو ماستها اما نمی توانید خواستگاری را بریزید در لایوها

 

چهار. عده ای می گویند لایو جای شوخی نیست. عده ای هم در پاسخ می گویند پس جای چیست؟

 

پنج. از این پس به عبارتهایی مثل "شوخی خرکی" می توانید عبارت " شوخی لایوی" را هم اضافه کنید.

 

شش. آدمها دوست دارند شما مثل آنها باشید و اگر نباشید دهانتان را آسفالت می کنند. ولی چون در کل آدمها با هم تفاوت دارند شما نمی توانید مثل همه بوده و رضایت همه را جلب کنید پس تلاش بیهوده نکرده و به جای آن آسفالت مرغوب تهیه کنید.

 

هفت. برخی هم هستند که شوخی را می فهمند و هم با شوخی، شوخی می کنند. اینها را روی سر گذاشته و حلوا حلوا کنید

636435799875194430

پرستو صالحی نیز در واکنش به این اتفاق نوشت:

این وروجکی که اون بغل، دست به سینه نشسته محمد نادری یک دوست خوبِ یک همکار خوب و البته شیطونه که همیشه شوخی میکنه البته تشخیص شوخیش از جدی خیلی ساده بود ولی خب بعضی دوستان متوجه اش نشدن متاسفانه، ما هم مثل شماها گاهی با هم شوخی می کنیمو قطعا برای درخواست های جدی زندگیمون جای مناسب تر وجود داره آخه چرا تو لایو ؟!دوستای گلم که انقدر مسئله ی ازدواج و تب و تاب ها و حواشی اونو دوست دارید این فقط یک شوخی بود، من و آقای نادری عین خواهر برادریم تمام. و قول میدم الان که خبری نیست ولی هر وقت هر مورد جدی تو زندگیم اتفاق افتاد خودم بهتون خبر بدم، قول ،دوستون دارم و براتون آرزوی بهترین هارو دارم

636435799880507027

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۵۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان