//
کدخبر: ۴۹۷۳۰ //

آنجلینا جولی و برد پیت آشتی می‌کنند

درحالی که آنجلینا جولی سپتامبر پیش اعلام کرد از همسرش جدا می‌شود، اکنون شایعات حاکی از این است که این زوج روند طلاق را معوق نگه داشته‌اند و قصد بازگشت به زندگی مشترک شان را دارند.

آنجلینا جولی و برد پیت آشتی می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از یو اس ویکلی، در حالی که اعلام خبر جدایی جولی از همسرش جهان را در شوک فرو برد، اما به نظر می‌رسد این بازیگر و کارگردان اکنون آمادگی این را دارد که بپذیرد اشتباه کرده و بخواهد مانع ادامه روند جدایی شود.

 

گزارش‌ها حاکی از این است که جولی ۴۲ ساله بخش مهمی از راه تلخ بودن و بخشش را پشت سر گذاشته باشد.

 

دوستی از دوستان وی در این باره گفته است: او هنوز همسرش ار دوست دارد و اکنون که خشم او اندکی از بین رفته، او دارد دوباره واقعیت را درک می‌‌کند. او دیگر آن اندازه از دست برد پیت عصبانی نیست.

 

در ماه ژوئن جولی گفته بود که یک پرش بزرگ به جلو داشته واین پرش به جلو وقتی خانواده‌اش را به ملک بزرگ جدید منتقل کرده که خیلی از خانه‌ای که به صورت مشترک با برد پیت در آن زندگی می‌کردند دور نیست رخ داده و اکنون با ۶ فرزندش مدوکس ۱۶ ساله، پکس۱۳ ساله، زهرا ۱۲ ساله، شیلون ۱۱ ساله و دوقلوهای ۹ ساله کناکس و ویوین در آن زندگی می‌کند. جولی در ماه سپتامبر به ونیتی‌فر گفته بود: ما داریم سعی می‌کنیم که یک خانواده منسجم باشیم.

 

اکنون یک منبع به یو‌اس ویکلی اطلاع داده که در پشت صحنه، ماجرا طلاق متوقف شده است و آنها دارند سعی می کنند تا گام‌هایی به جلو بردارند و در این چند ماه نتوانسته‌اند به یان فاصله عادت کنند.

 

گفته شده بود رابطه ۱۲ ساله این زوج در سفری با جت اختصاصی‌شان به هم خورد و مجادله‌ای که پیت با مدوکس داشت منجر شد تا جولی تصمیم بگیرد از پیت ۵۳ ساله جدا شود.

 

در هر حال گفته می‌شود جولی خیلی سریع متوجه شد که ممکن است تصمیم نادرستی گرفته باشد و به ویژه این پس از آن بود که پیت تایید کرد که اشتباه‌هایی داشته و کنترل خود را در آن شرایط از دست داده بود. وی به بروز برخی از اشتباه‌ها اقرار و تصریح کرد که گاهی اوقات نوشیدنی الکلی زیادی مصرف می‌کرد. این منبع گفته است پیت سعی زیادی کرده تا خود را تصحیح کند و موفق شده تا جولی را منصرف کند.

 

این منبع گفته است: این تصحیح همه چیزی بود که جولی از همسرش توقع داشت.

 

در عین حال چند ماه پس از جدایی پیت از همسرش انتشار تصویری از وی در حال خروج از استودیوی توماس هاوسیگو که ناشن می‌داد اوچقدر لاغر شده است، بسیار خبر ساز شده بود. برد پیت پس از جدایی از همسرش غیبتی طولانی در فصل اهدای جوایز سینمایی داشت و تنها حضوری کوتاه در ماه ژانویه در گلدن گلوب یافت و البته از حضور در فرش قرمز مراسم نیز خودداری کرد.

 

کمپانی فیلم «پلن بی» متعلق به برد پیت کمپانی تولید کننده فیلم «مهتاب» بود که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد و او در کنار بازیگران و بری جنکینز کارگردان فیلم برای دریافت این جایزه در مراسم اسکار حضور نداشت. گفته شده که وی به جای این کار در استودیوی هنری مشغول مجسمه سازی بوده است.

 

یک منبع گفته بود او همه طول شب را مشغول انجام این پروژه هنری است و ترانه‌های غمگین گوش می‌کند. این منبع گفته بود: همه می‌توانند حدس بزنند که همه اینها به اتفاقات شخصی که برایش رخ داده مربوط است، چون او انسانی واقعی و خیلی متواضع است. او معتقد است به وسیله تمرکز بر هنر می‌تواند ذهنش را از پرداختن به چیزهای دیگر باز دارد. دوست جولی تصریح کرده است همه فکر می‌کنند آنها به سوی همدیگر باز می گردند و جای شگفتی نخواهد بود اگر بشنویم مساله طلاق منتفی شده است.

 

این منبع گفته است جولی هنوز عاشق همسرش است.

 

منبع: روزپلاس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان