//
کدخبر: ۴۸۵۵۲ //

بازیگر مشهور از بازیگری خداحافظی کرد+ عکس

پسر احمد پورمخبر بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص حال این روزهای پدرش گفت: پدرم خداروشکر خوب است و سرحال در منزل استراحت می کند.

بازیگر مشهور از بازیگری خداحافظی کرد+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

وی در خصوص اینکه آیا این روزها به پدرش کاری در عرصه سینما و تلویزیون پیشنهاد می شود یا خیر افزود: پیشنهاد به پدرم زیاد می شود اما وی دیگر دوست ندارد در عرصه بازیگری ظاهر شود. و متأسفانه باید بگویم که احمد پورمخبر برای همیشه از عرصه بازیگری خداحافظی کرد.

 

پورمخبر ادامه داد: از مهم ترین دلایلی که پدرم از هنر بازیگری خداحافظی کرد ندادن پول مناسب و به موقع از سوی تهیه کنندگان فیلم ها است.

 

فرزند احمد پورمخبر تصریح کرد: این همه سال پدرم تلاش کرد که روزی تبدیل به ستاره سینما شود اما اگر نمی شد بهتر بود. چرا یک تهیه کننده که فیلمش 3 میلیارد می فروشد باید برای دستمزد پدرم فقط 300 هزار تومان بپردازد.

 

وی ادامه داد: چرا پدرم باید در چنین کارهایی بازی کند؟ این پول ها برای یک ماه بنزین زدن ماشین و رفت و آمد پدر هم نمی شود. شاید باورتان نشود 30 عدد چک برگشتی که هرکدام مبالغ مختلفی دارد در دست ماست که هنوز توسط تهیه کنندگان محترم پاس نشده است. در چنین شرایطی چرا پدرم باید انرژی خود را برای چنین حرفه ای بگذارد؟.

 

 

 

منبع: روزپلاس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۵۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان