//
کدخبر: ۴۸۰۶ //
در آستانه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر مطرح شد:

از اکران صبحگاهی فیلم‌های پرمخاطب تا بازگشایی سینما بهمن

امسال بر اساس راهکار ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر، قرار بر این است که در طول مدت جشنواره، فیلم‌هایی که مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد، ساعت 10 صبح هر روز، به صورت ویژه در پردیس‌های سینمایی اکران شود.

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، ستاد برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر جهت پاسخ‌گویی به علاقه مخاطبان سینمای ایران به دیدن فیلم‌های این دوره از جشنواره، فرصت ویژه‌ای را به علاقه‌مندان سینما اختصاص خواهد داد.

بنا بر این گزارش، بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با شورای عالی تهیه‌کنندگان، قرار بر این است که در طول مدت زمان برپایی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، یک اکران فوق‌العاده صبحگاهی (ساعت 10 صبح هر روز) به نمایش فیلم‌هایی اختصاص یابد که در سینماهای مختلف مورد استقبال مردم بوده است.

گفتنی است این برنامه به صورت ویژه در پردیس‌های سینمایی به اجرا درخواهد آمد.

اکران ۱۶ فیلم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در ارومیه

۱۶ فیلم از فیلم‌های سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر، هم زمان با سراسر کشور، از چهاردهم تا بیست و یکم بهمن ماه سالجاری در سینما ایران ارومیه اکران می‌شود.

در این برنامه که با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود، تعداد ۱۶ عنوان فیلم از آثار برتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر هر روز در قالب چهار سانس در دو نوبت صبح و عصر در محل سینما ایران ارومیه بر روی پرده نقره‌ای قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه‌ای که با حضور مسئولان حوزه هنری انقلاب اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، بهای بلیت‌های این دوره از جشنواره در ارومیه به صورت اینترنتی از قرار هر بلیط ۸۰۰۰ تومان و در گیشه سینما آزادی ۱۰,۰۰۰ تومان تعیین شد.

سینما بهمن تهران بازگشایی می‌شود

سینما بهمن تهران از سینماهای حوزه هنری همزمان با نخستین روز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر افتتاح می‌شود و میزبان مخاطبان جشنواره خواهد بود.

این سینما که یکی از قدیمی‌ترین سینماهای شهر تهران و سینمایی نوستالژیک برای مشتاقان سینماست در راستای طرح کلان"بازسازی، نوسازی و توسعه سالن های سینمایی"سازمان سینمایی حوزه هنری از اول آذر ماه سالجاری برنامه بازسازی آن به همت موسسه بهمن سبز آغاز شده و با آغاز دهه مبارکه فجر بازگشایی می‌شود.

برپایه این خبر؛ بازسازی سینما بهمن شامل:دکوراتیو، سالن انتظار، سالن‌ نمایش، کف پوش‌ها، صندلی‌ها و ارتقای سیستم های صوتی و تصویری و ... بوده است.

برپایه گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛حوزه هنری در یکی دو سال اخیر با قدرت و برنامه‌ریزی؛ با وجود مشکلات و محدودیت منابع مالی، روندجدیی را در زمینه بازسازی، تجهیز و ساخت سالن‌های جدید آغاز کرده که به مرور شاهد بهره برداری آن هستیم.

بازسازی سینما آفریقا در شهر مقدس مشهد، بازسازی و تبدیل سینما قدس تبریز از سینمایی یک سالنه به سینمایی دو سالنه، بازسازی کامل سینما«فلسطین»شهر همدان به صورت دو سالنه، بازسازی و بهره برداری سینما«فلسطین» شهر اصفهان؛ آغاز ساخت اولین پردیس سینمایی اصفهان به نام«چهار باغ» با چهار سالن، بازسازی سینما «آزادی» شهر ارومیه، بازسازی سینما «آزادی» شهر آبادان که پس از دوازده سال مهرماه امسال بازگشایی شد. همچنین، برنامه ریزی برای بازسازی کامل سینما کیهان و سینما ایران، به روزرسانی و نوسازی سینماهای«پیام» و «شاهد» در شهرتهران، همچنین، بازسازی سینما بهمن تهران که در سال 1344 ساخته شد و از مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین سینماهای تهران و مجموعه سینماهای حوزه هنری است؛از جمله سینماهایی است که در یک سال و نیم اخیر مورد بازسازی و بهره برداری قرار گرفته‌اند.

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان