//
کدخبر: ۴۷۵۵۱ //
محمدهادی صدیقی صفایی:

برگزاری شب فرهنگی کرمانشاه در برج میلاد

شب فرهنگی کرمانشاه، چهارم و پنجم شهریور در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

برگزاری شب فرهنگی کرمانشاه در برج میلاد
به گزارش فرتاک نیوز،

،محمدهادی صدیقی صفایی رئیس هئیت مدیره خانه کرمانشاهیان مقیم تهران با بیان مطلب بالاف افزود: با حمایت استاندار کرمانشاه، معاونین استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و همچنین با تلاش‌های صورت گرفته از سوی خانه کرمانشاهیان مقیم تهران، شب فرهنگی کرمانشاه، طی روزهای چهارم و پنجم شهریورماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

 

وی گفت: رایزنی‌های زیادی برای برگزاری این مراسم داشتیم که خوشبختانه پس از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مسئولین استان کرمانشاه که این شب فرهنگی برپا خواهد شد.

 

رئیس هئیت مدیره خانه کرمانشاهیان مقیم تهران گفت: برپایی این گردهمایی‌ها و شب‌های فرهنگی در شناخت بیشتر  قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان کرمانشاه در عرصه‌های مختلف به ویژه بخش‌های فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار خواهد بود.

 

 صدیقی‌صفایی ادامه داد: کرمانشاه دارای توانمندی‌های زیادی در بخش‌های مختلف است که بدون شک این همایش‌ها و برپایی شب‌های فرهنگی منجر به شناخت بیشتری از این ظرفیت‌ها خواهد شد.

 

وی به تشکیل و شکل‌گیری خانه کرمانشاهیان مقیم تهران اشاره کرد و افزود: این خانه از حدود 20 سال گذشته به صورت یک NGO فعالیت می‌کند و در طی این سال‌ها اقدامات موثری برای پیشبرد برنامه‌های استان کرمانشاه داشته است.

 

رئیس هئیت مدیره خانه کرمانشاهیان مقیم تهران با اشاره به توانمندی و تخصص‌های افراد عضو خانه کرمانشاهیان گفت: اعضای هئیت مدیره و اعضای خانه کرمانشاهیان دارای توانمندی‌ها و تخصص‌های گسترده‌ای در عرصه‌های مختلف بوده و همگی آماده پشتیبانی و حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های استان کرمانشاه هستیم و از هیچ‌گونه کوششی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

 

 صدیقی‌صفایی ادامه داد: استانداران کرمانشاه از 20 سال گذشته تاکنون در فواصل زمانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های خانه کرمانشاهیان مقیم تهران حمایت داشته‌اند، زیرا اعضای این خانه همواره پیشرفت و توسعه استان کرمانشاه را مدنظر دارند.

 

وی افزود: فعالیت خانه کرمانشاهیان بیشتر در زمینه فرهنگی و هنری است و در برنامه‌های مختلف از بزرگان کرمانشاهی تجلیل می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۵۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان