//
کدخبر: ۴۵۲۱۸۵ //

خداحافظی تلخ بانوی طنز ایران: مرجانه گلچین از دنیای بازیگری کناره‌گیری کرد

مرجانه گلچین بازیگر خوب و محبوب ایرانی طی اقدامی عجیب خداحافظی اش از دنیای بازیگری را اعلام کرد و تمام طرفدارانش را حیرت زده کرد.

خداحافظی تلخ بانوی طنز ایران: مرجانه گلچین از دنیای بازیگری کناره‌گیری کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

مرجانه گلچین بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، با انتشار ویدئویی خداحافظی خود از دنیای بازیگری را رسما اعلام کرد. مرجانه فیلم و سریال های طنز ایرانی در بخش اصلی این ویدئو گفت:

سلام بر هموطنان جان

خیلی بی مقدمه میرم سر اصل مطلب

مدتی بود درباره تصمیمی خیلی با خودم کلنجار میرفتم که آیا باید این تصمیم رو بگیرم یا نه؛ یک خبر و یا یک تصمیم که برای خودم خیلی ناگواره، شاید برای خیلی هاتون نباشه

ولی خوب طبیعیه بعد از 46 سال در یک حرفه کار کردن و بعد یکدفعه این تصمیم رو گرفتن که دیگه میخوای باهاش خداحافظی کنی سخته.

من از بچگی این کار رو شروع کردم و با این حرفه رشد کردم بزرگ شدم و به این سن رسیدم. یک مقدار فکر می کنم، یه مقدار که چه عرض کنم، خیلی زیاد دل کندن ازش سخته ولی تصمیمی بود که بالاخره باید گرفته می شد و فکر کردم که در آغاز سال جدید اعلام کردنش شاید خیلی درست تر باشه.

مرجانه گلچین

علت خداحافظی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در انتهای این ویدئو از محبت مردم نسبت به خود تشکر کرد ولی هیچ اشاره ای به علت خداحافظی اش نداشت و درمورد اینکه به چه دلیل تصمیم به این خداحافظی نسبتا زودهنگام از دنیای بازیگری گرفته، صحبت خاصی نکرد چراکه لزومی به بیان این مسئله نبود و تصمیم شخصی یک فرد نیاز به توضیح بیشتر ندارد.

در واقع زمانیکه این بازیگر زن طنز ایرانی مسئله ای را به عنوان دلیل خداحافظی اش مطرح نکرد، ما نیز به عنوان مخاطب باید به او احترام گذاشته و تصورات خود را به عنوان دلیل این خداحافظی بیان نکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۱۸۵ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    حیف شد

  • ناشناس

    حیف شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان