//
کدخبر: ۴۴۸۹۳ //

وضعیت جسمی نامناسب خانم بازیگر+عکس

بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به اینکه این روزها به سختی راه می‌رود، از نمود پیدا کردن تلاش کارگردان‌ها و بازیگران رادیو از راه حنجره سخن گفت.

وضعیت جسمی نامناسب خانم بازیگر+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما گفت: نمایش های رادیویی همیشه خوب هستند و ربطی به زمان گذشته و حال ندارد چون در رادیو تمامی تلاش بازیگران و کارگردانان از راهحنجره نمود پیدا می‌کند تا بتوانند موضوع مورد نظر را به خوبی به شنونده القا کنند و به طور یقین نتیجه چنین اقدامی خوب حاصل می شود و مردم از آن رضایت خواهند داشت.

 

وی اظهار کرد: تنها با بچه‌های رادیو در ارتباط هستم و به دلیل اینکه مدت‌ها است فعالیتی در عرصه تصویر نداشته‌ام، از هیچ یک از بازیگران قدیمی خبری ندارم.

 

این بازیگر پیشکسوت افزود: پس از مرخص شدن از بیمارستان، حالم کمی بهتر است اما به سختی راه می روم چراکه فردی در سن و سال من خیلی زود بهبود پیدا نمی کند. به هر حال زمانی که سن افزایش پیدا می کند، مشکلات فرد نیز بیشتر می شود.

 

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: به تازگی کتفم به اندازه‌ای درد می‌گیرد که بی تاب می‌شوم وگرنه خدا را شکر وضعیت معده‌ام نسبت به چند وقت قبل خیلی بهتر شده است.

 

بازیگر سریال تلویزیونی "کیمیا" یادآور شد: به تازگی در رادیو نمایش در اثری به کارگردانی صدرالدین شجره حضور پیدا کرده ام که همه چیز خیلی خوب پیش رفت.

 

وی با اشاره به روند تولیدات رادیویی خاطرنشان کرد: زمانی که متن مناسبی برای تولید نمایش‌های رادیویی وجود داشته باشد، همه کارگردانان به کار مشغول می‌شوند و از این جهت، رادیو هم‌اکنون وضعیت خوبی دارد.

 

گفتنی است، صدیقه کیانفر چندی پیش به دلیل خونریزی معده چند روزی را در بیمارستان بستری شد.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان