//
کدخبر: ۴۴۱۰۲۶ //

پایان تصویربرداری فصل اول سریال «چرخ گردون»

مجموعه تلویزیونی طنز 30 قسمتی «چرخ گردون» بعد از چند ماه تصویربرداری به پایان فصل اول رسید.

پایان تصویربرداری فصل اول سریال  «چرخ گردون»
به گزارش فرتاک نیوز،

تصویربرداری سریال چرخ گردون به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی سعید مرادی از تولیدات مرکز سیمرغ پس از چندماه به پایان فصل اول رسیده است.

حمید لولایی، علیرضا خمسه، کمند امیر سلیمانی، نیما شاهرخ شاهی، رامین ناصر نصیر، شهین تسلیمی، افشین سنگ چاپ، آتش تقی پور، اکبر رحمتی، کریم قربانی و... در این مجموعه حضور دارند.

همچنین در این سریال بازیگرانی همچون مجید شهریاری، ساقی زینتی، حمیدرضا حافظ شجری، سولماز حصاری، فرهاد بشارتی، حسن اسدی، بیتا خردمند، محمدرضا عباس‌نژاد، شهین تسلیمی، مجید علم‌بیگی، یوسف ملک‌زادگان، فرشاد حسینی موحد، فرزاد حاتمیان، فرخنده فرمانی، محسن حسنی، علی آذری، میثم رمضانی، محمد مالکی به ایفای نقش می‌پردازند و بازیگران جوانی همچون ماهک حسینی، آیدا ابراهیمی، سهیل میرزآقایی در «چرخ گردون» جلوی دوربین‌ رفته‌اند.

مجموعه تلوزیونی «چرخ گردون» که اولین سریال تولیدی و سرآغاز ساخت آثار نمایشی مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما به شمار می‌رود؛ یک سریال 90 قسمتی است که بعد از چند ماه تصویربرداری در پارک لاله تهران، مراحل پس از تولید را طی می‌کند.

سعید مرادی تهیه‌کننده این سریال اشاره کرد که با حفظ بازیگران اصلی و محوری سریال همچون علیرضا خمسه و حمید لولایی و معرفی بازیگران جدید به زودی فیلمبرداری فصل دوم را آغاز خواهند کرد. او همچنین گفته که سریال «چرخ گردون» در تلاش است بازیگران مستعد جوانی را به تلویزیون و حوزه رسانه معرفی کند. 

مرادی ابراز امیدواری کرد که «چرخ گردون» قرار است اتفاقات خوب محتوایی همراه با نشاط و سرگرمی در این سریال برای مخاطبان رقم بزند. شاید کنار این ویژگی‌ها، پربازیگر بودن و حضور کمدین‌های شناخته‌شده‌ای که مردم با آنها خاطره‌ دارند امتیاز این مجموعه تلویزیونی باشد.

فصل اول سریال «چرخ گردون» 30 قسمت است و به گفته تهیه‌کننده پخش سریال به تصمیم شورای کنداکتور سازمان صداوسیما و نظر معاونت سیما برمی‌گردد. «چرخ گردون» داستان دو رقیب کاری کریم آشی و غلام عدسی را به تصویر می‌کشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان