//
کدخبر: ۴۳۸۰۱۱ //
محمدرضا گلزار

گلزار و ثروتمندترین بازیگر سینمای ایران؟!|غوغای رضا گلزار با ماشینهای فوق لاکچری اش

محمدرضا گلزار ماشین های فوق لاکچری خود را در فضای مجازی وایرال کرد. او علاوه بر محبوبیت در بازیگری جزو بازیگران ثروتمند سینمای ایران است.

گلزار و ثروتمندترین بازیگر سینمای ایران؟!|غوغای رضا گلزار با ماشینهای فوق لاکچری اش
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از محبوب‌ترین هنرمندان کشورمان در حال حاضر، بدون شک  محمدرضا گلزار  است. او یک هنرمند تمام عیار به شمار می‌رود زیرا علاوه بر بازیگری، در حوزه‌های مد و خوانندگی نیز فعالیت دارد و در انواع ورزش‌ها هم ماهر است.

محمدرضا گلزار آذری در تاریخ 31 مارس 1975 در خانواده‌ای با اصالت فارسی-آذری در تهران به دنیا آمد. او در دانشگاه آزاد اسلامی مهندسی مکانیک خوانده و برای مدتی به تدریس برخی دروس این رشته پرداخت. در جوانی به دست زنده‌یاد ایرج قادری به سینما معرفی شد و از آن پس، به سرعت به عنوان یک ستاره برجسته مطرح و شناخته شد.

انواع ماشینهای میلیاردی رضا گلزار

احتمالاً برای همه جالب باشد بدانند که محمدرضا گلزار به چه مدل‌های خودرویی علاقه دارد و از چه خودروهایی استفاده می‌کند. اگرچه اطلاعات رسمی و معتبری از سوی محمدرضا گلزار در مورد خودروهایی که او در حال حاضر در اختیار دارد وجود ندارد، و مشخص نیست کدام مدل‌ها از فهرست زیر در حال حاضر در اختیار او قرار دارند و کدام ماشین‌ها به مدلی جدیدتر ارتقا یافته‌اند، اما با توجه به اخبار و عکس‌ها، مصاحبه‌ها و فیلم‌های غیررسمی که از او در این مورد منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد گلزار صاحب مجموعه‌ای از خودروهای لوکس و جذاب است که مخصوصاً برای طرفداران خودروهای قدیمی و عتیقه جالب و دیدنی هستند.

2 3 1 - ماشین ۷۰ میلیارد تومنی رضا گلزار

اسم ماشین های محمدرضا گلزار در کلکسیون او :

  1. بی‌ام‌و سری ۸ کوپه
  2. رنجرور ال ۳۲۲
  3. فراری اف ۴۳۰ اسپایدر
  4. آئودی R8 زرد رنگ
  5. بوگاتی ویرون

اولین ماشین محمد رضا گلزار

4 1 10 - ماشین ۷۰ میلیارد تومنی رضا گلزار

در فهرست مجموعه‌ی خودرویی محمدرضا گلزار، اولین خودرویی که ذکر شده، یک بی‌ام‌و سری ۸ کوپه است. این خودروی بسیار لوکس، همانطور که پیش‌بینی می‌شود، هرگز به صورت رسمی به ایران وارد نشده است که دلیل اصلی این موضوع، قیمت بسیار بالای آن است.

محمدرضا گلزار در فیلم سینمایی “آینه بغل” از این خودرو استفاده کرد.

رنجرور رضا گلزار

1 62 - ماشین ۷۰ میلیارد تومنی رضا گلزار

در فهرست مجموعه‌ی خودرویی محمدرضا گلزار، دومین خودرویی که ذکر شده، رنج روور ال ۳۲۲ است. این مدل رنج روور، یکی از خودروهایی است که با دیدن آن، طرفداران این بازیگر معمولاً از اصطلاح “ماشین گلزار” استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد که آقای گلزار نیز علاقهٔ بیشتری به استفاده از این خودرو در انظار عمومی دارد.

ماشین فراری محمدرضا گلزار

2 26 - ماشین ۷۰ میلیارد تومنی رضا گلزار

یکی از خودروهایی که در مجموعه‌ی خودرویی محمدرضا گلزار قرار دارد، فراری اف ۴۳۰ می‌باشد که با طراحی شیک و کلاسیک، رنگ قرمز و ویژگی‌های لوکس و اسپرت، از محبوب‌ترین و بهترین خودروهای سال‌های اخیر است.

آقای گلزار نیز یکی از تولیدات این خودرو را در سری اسپایدر و به رنگ سفید در اختیار دارد.

آئودی ماشین فوق لاکچری محمدرضا گلزار

3 24 - ماشین ۷۰ میلیارد تومنی رضا گلزار

در کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار، آئودی R8 نیز یکی از خودروهای موردعلاقه و ارزشمند اوست که در زمان ارائه‌اش در ایران، بازار فروش خوبی داشت. این خودرو کوپه دو درب بسیار شیک و جذابی است که حتی در فیلم سینمایی «شیش و بش» نیز نقش بازی کرده است.

آئودی R8 که اولین مدل آن در سال ۲۰۰۸ روانه بازار شد، با طراحی کوپه، رنگ زرد شاخص و دارای لوکس بودن، از ماشین‌های منحصربه‌فرد و یونیکی است که در بازار خودروسازی وجود دارد.

محمدرضا گلزار خودروی آئودی R۸ را به صورت گذری و با رنگ زرد، به کشور وارد کرد که متاسفانه بعد از مدتی، این خودرو در یک حادثه ناگوار دچار صدمات شد.

آقای گلزار قبل از ورود خودروی سومین گذر موقت به کشور، یعنی فراری اسب سرکش، خودروی زرد رنگش را به فروش رسانده بود که این حادثه تلخ برای او رخ داد.

ماشین بوگاتی رضا گلزار

4 24 - ماشین ۷۰ میلیارد تومنی رضا گلزار

خودرویی که به صورت خلاصه با عنوان “ماشین فرانسوی در کلکسیون محمدرضا گلزار” شناخته می‌شود، همان DS5 از شرکت سیتروئن است. این خودروی شیک و لوکس با طراحی جذاب و خصوصیات تکنولوژیکی برجسته، جزء محصولات پرفروش سیتروئن در سال‌های اخیر بوده است. اولین نمونه از DS5 در سال ۲۰۱۱ معرفی شده و به سرعت مورد توجه بازار قرار گرفت.

در آخرین پروژه خود در زمینه خودروهای لوکس، محمدرضا گلزار در بهمن ماه ۱۳۹۸ برند “رضّار روور” یا به اختصار R&R را راه‌اندازی کرد. هدف این شرکت فعالیت بر روی سفارشی‌سازی کابین و طراحی داخل خودروهاست. او با شرکت “ایران روور” همکاری کرد که سال‌هاست در این زمینه فعالیت داشته و به باز طراحی و تجهیز کردن چندین مدل ماشین‌های مختلف، مانند مرسدس بنز G و هیوندای H350، پرداخته است. البته آرم طراحی شده برای برند R&R توسط برخی از مخاطبان به عنوان نسخه‌ای کپی شده از آرم شرکت رولزرویس شناخته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۰۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان