//
کدخبر: ۴۳۶۴۰۱ //
بازیگران|بازیگران بیبی فیس

بازیگران بیبی فیس ۴۰ ساله ایرانی ! / جذاب ترین بیبی فیس های سینما ! + اسامی و عکس ها

در سراسر دنیا سلبریتی ها و افراد مشهور در معرض توجهات فراوانی هستند.

بازیگران بیبی فیس ۴۰ ساله ایرانی ! / جذاب ترین بیبی فیس های سینما ! + اسامی و عکس ها
به گزارش فرتاک نیوز،

در سراسر دنیا سلبریتی ها و افراد مشهور در معرض توجهات فراوانی هستند و به دلیل انبوه طرفدارانشان ، تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آن ها مورد قضاوت می‌باشد.

در کشور ما نیز این رویه فارغ از درست و غلط بودن آن برقرار است و اغلب طرفداران این هنرمندان دوست دارند جزئیات هرچه بیشتری از زندگی خصوصی آن ها بدانتد.برخی از بازیگران سینما و تلویزیون ، چهره شان کمتر از سنشان نشان می هد و باورتان نمیشود که بالای چهل سال سن داشته باشند تا انتهای این مطلب از سوربان با ما همراه باشید تا بازیگران بیبی فیسی که بالای ۴۰ سال سن دارند را بشناسید.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

اولین بازیگر خوش چهره و بیبی فیسی که اصلا سنش به چهره اش نمیخورد افسانه پاکرو است که متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز است.فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره می باشد که در کنار بازیگر نقاشی را حرفه ای دنبال می کند و اهل مطالعه و گوش دادن به موسیقی است.

روشنک گرامی

روشنک گرامی

روشنک گرامی متولد ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره و لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد می باشد که بجز بازیگری در نوازندگی نیز بسیار تبحر دارد.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان متولد ۱۴ آبان ۱۳۶۱ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که زبان انگلیسی می داند و مطالعاتی در روانشناسی داشته و تجربه مدلینگ هم دارد.

علی صادقی

علی صادقی

علی صادقی متولد ۱۴ آذر ۱۳۵۹ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل فوق دیپلم کامپیوتر می باشد که زبان بدن و نوع بازیگری اش در عرصه طنز او را متمایز از دیگران کرد و از عشاق بازی پلی استیشن می باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان