//
کدخبر: ۴۲۹۵۷۸ //

بازپخش «مدار صفر درجه» از تلویزیون

سریال «مدار صفر درجه» از شنبه ششم آبان روی آنتن شبکه دو می‌رود.

بازپخش «مدار صفر درجه» از تلویزیون
به گزارش فرتاک نیوز،

در این سریال که تصویری از یک داستان عاشقانه تاریخی در اوایل جنگ جهانی دوم است خواهیم دید: «حبیب پارسا» با بازی شهاب حسینی برای تحصیل به فرانسه می‌رود. در دانشگاه پاریس با دختر یهودی به نام «سارا استروک» آشنا می‌شود اما با حمله نیروهای آلمانی و تصرّف پاریس، مشکلات زیادی سرنوشت این دو دانشجو را تغییر می‌دهد.

در این مجموعه ۳۰ قسمتی هنرمندانی همچون  شهاب حسینی، ناتالی متی، رؤیا تیموریان، مسعود رایگان، پی‌یر داغر، لعیا زنگنه، آتنه فقیه‌نصیری، پیام دهکردی، ایرج راد، رحیم نوروزی، مصطفی عبداللهی، احمد ساعتچیان و...  به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بهرام زند مدیر دوبلاژ این سریال بود و حدود ۶۰ گوینده همچون  پرویز بهرام، احمد رسول‌زاده، فهیمه راستکار، مریم شیرزاد، ناصر طهماسب، ناصر نظامی، حمید منوچهری و...  به جای هنرپیشگان داخلی و خارجی در آن به گویندگی پرداخته بودند.

آهنگ پایانی این مجموعه با صدای علیرضا قربانی، آهنگسازی فردین خلعتبری و ترانه‌سرایی دکتر افشین یداللهی از ترانه‌های ماندگار و زیبایی است که پس از سالها در اذهان مخاطبان جای دارد و زمزمه می‌شود.

سریال «مدار صفر درجه» به تهیه‌کنندگی  حسن بشکوفه و عبدالله شهبازی  و کارگردانی و نویسندگی  حسن فتحی  که نخستین بار سال ۸۶ از شبکه یک پخش شده بود، از شنبه ششم آبان هرشب ساعت ۲۱:۱۰ از شبکه دو پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعات ۰۱:۳۰ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۶:۲۰ است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۵۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان