//
کدخبر: ۴۲۹۲۰ //

گریم جدید «جانی دپ» + عکس

اولین تصویر از گریم «جانی دپ» در جدیدترین فیلم‌اش منتشر شد.

گریم جدید «جانی دپ» + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

«اسکرین دیلی» نوشت: تصویری از «جانی دپ» با گریم متفاوتی که در فیلم «ریچارد خداحافظی می‌کند» دارد، در رسانه‌های منتشر شد.

«جک گنجشکه»ی فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» در این فیلم نقش یک استاد دانشگاه را بازی می‌کند و با بازیگران چون «دنی هیوستن» (زن شگفت‌انگیز)، «رزماری دویت» (لالالند)، «زویی دوش» (همه یک کم را می‌خواهند!!)، «دوون ترل» (بری) و «اودسا یانگ» (به دنبال گریس) همبازی شده است.

فیلمبرداری کمدی ـ درام «ریچارد خداحافظی می‌کند» که کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه آن را «وین رابرتز» برعهده دارد، در ونکوور کانادا آغاز شده است.

«ریچارد» (با بازی جانی دپ)، استاد دانشگاهی دنیادیده است که مبتلا به یک بیماری می‌شود و زندگی‌اش تحت تاثیر قرار می‌گیرد. او بعد از این اتفاق، تصمیم می‌گیرد شیوه زندگی‌اش را تغییر دهد و آزادنه به زندگی‌اش ادامه دهد.

«جانی دپ» بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است که تاکنون سه‌بار برای فیلم‌های «سوئینی تاد»، «در جست‌وجوی سرزمین رویایی» و «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» نامزد جایزه اسکار شده است.

او برای فیلم «سوئینی تاد» جایزه «گلدن گلوب» بهترین بازیگری را دریافت کرد. فیلم‌های او تاکنون بیش از سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکا و بیش از هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در جهان فروش داشته‌اند.

«ادوارد دست‌قیچی»، «اسلیپی هالو»، «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»، مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب»، «سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «رنگو»، «سایه‌های سیاه»، «اد وود»، «دنی براسکو»، «ترس و نفرت در لاس‌وگاس»، «کوکائین»، «دونالد ترامپ: هنر معامله»، «هزارتو» و «دشمنان مردم» از جمله فیلم‌های این بازیگر ۵۴ ساله هالیوودی هستند.

 

57526647

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان