//
کدخبر: ۴۲۷۲۸۳ //

جذاب‌ترین خواننده‌ای که زیبایی‌اش را نابود کرد! +عکس

مدونا خواننده مشهور ۶۵ ساله که به عنوان یکی از جذاب‌ترین و زیباترین خوانندگان جهان شناخته می‌شد، با جراحی‌های زیبایی نامتعارف و متعددی که روی خود انجام داده، ظاهری دردناک، غیرقابل تشخیص و متفاوت با گذشته‌اش برای خود ساخته است.

 جذاب‌ترین خواننده‌ای که زیبایی‌اش را نابود کرد! +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از پخش شدن تصاویر جدید مدونا خواننده مشهور آمریکایی در فضای مجازی و واکنش‌های متفاوت کاربران نسبت به این تصاویر، این خواننده در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که زیر تیغ جراحان زیبایی رفته، اما در مورد تعداد این عمل‌ها حرفی نزد.

دکتر بری واینتراب، که تصاویر قبل و بعد از مدونا را بررسی کرد، گفت که نشانه‌هایی از حداقل ۱۲ عمل زیبایی صورت را مشاهده کرده است.

وی گفت واضح‌ترین تغییر را در گونه‌های او مشاهده کرده که دلیل آن تزریق‌های متعدد پرکننده پوستی بوده است.

261-180537-screenshot-2023-10-11-17-33-34-127-com.android.chrome-edit

دکتر واینتراب در ادامه به لیفت ابروهای مدونا اشاره کرد که بالاتر از موقعیت ابروهایش در سال ۱۹۸۶ هستند. او همچنین گفت که روی پلک‌هایش نیز کار شده تا ظاهری جوان‌تر به آن‌ها بدهد و چین و چروک‌ها را از بین ببرند.

وی ادامه داد: «برداشته شدن پوست و چربی از پلک‌های پایینی و حجم دادن به جراحی لیفتینگ، بوتاکس در نواحی پیشانی و چشم‌ها، برداشتن خال معروف بالای لبش، جراحی بینی و تزریق مکرر فیلر و چربی برای پر کردن صورت و گودی‌های کوچک زیر گونه از دیگر جراحی‌هایی است که مدونا با تن دادن به آن‌ها چهره‌اش را در سن ۶۵ سالگی به این روز انداخته است.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۲۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان