//
کدخبر: ۴۲۶۰۹۰ //
متین ستوده

عکسهای بیشرمانه متین ستوده بعد مهاجرت به انگلیس ! متین ستوده و مادرش در یک قاب

متین ستوده یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است که در فیلم و سریال های مختلفی بازی کرده است.

عکسهای بیشرمانه متین ستوده بعد مهاجرت به انگلیس ! متین ستوده و مادرش در یک قاب
به گزارش فرتاک نیوز،

متین ستوده یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است که در فیلم و سریال های مختلفی بازی کرده است اما با بازی در سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت به شهرت رسیده است. تصویری از میتن ستوده در انگستان منتشر شده است که شایعه ی مهاجرت او را پس از طلاق از همسرش به وجود می آورد.

متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده اولین بار سال ۱۳۷۱ در ۷ سالگی از طریق پدرش در سریال «بازنشستگی» جلوی دوربین رفت سپس سال ۱۳۷۴ هم در سریال «این خانه دور نیست» حضور داشت. او بعد از پایان نصفه و نیمه تحصیلات دانشگاهی وارد کارگاه بازیگری امین تارخ شد اما دیگر رانت پدرش نبود چون هم نسلانش دیگر بازنشسته شده بودند. این بازیگر سال ۱۳۸۸ که ۲۴ ساله شد با «سریال عملیات ۱۲۵» به تلویزیون بازگشت و با فیلم «خانه دیگری» در سال ۱۳۹۴ وارد پرده سینما شد، وی با سریال «یادآوری» در سال ۱۳۹۲ کنار امیر آقایی و فرهاد قائمیان که از آن بعنوان نقطه عطف زندگی هنری اش یاد می کند شناخته شد. شهرت خانم ستوده سال ۱۳۹۵ وقتی ۳۱ ساله بود با سریال « لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت کنار هوتن شکیبا و امیر کاظمی به شهرت رسید.

ازدواج + طلاق

متین ستوده ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۳۶ سالگی خبر ازدواج خود با «علی زندی» از بازیگران نه چندان شناخته شده که حالا صاحب رستوران طهران پاریس است، ازدواج کرد. اما پس از مدتی از یکدیگر طلاق گرفته اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۰۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان