//
کدخبر: ۴۲۴۹۵۵ //

سوفی ترنر در جریان جدایی از جو جوناس در خانه تیلور سوییفت می‌ماند

از روز اولی که خبر جدایی سوفی ترنر و جو جوناس منتشر شد، تیلور سوییفت کنار ترنر بود؛ او را به شام دعوت کرد و در میان جدایی غم‌انگیزش هوای او را داشت. او حمایت تمام‌قد خود را از سوفی به مرحله بالاتری برد.


سوفی ترنر در جریان جدایی از جو جوناس در خانه تیلور سوییفت می‌ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش نشریه «پیج سیکس»، اکنون هم سوییفت ۳۳ ساله یک آپارتمان مجلل در محله‌ای در مرکز شهر نیویورک به ترنر ۲۷ ساله قرض داده تا این بازیگر و فرزندانش در طول دادگاه طلاق و حضانت که به یک پرونده پیچیده تبدیل شده است، آنجا اقامت کنند.

این ستاره بریتانیایی سینما پیش از این به اتفاق دخترانش، ویلا سه ساله و دلفین یک ساله، در یک هتل شیک در مرکز شهر اقامت داشت.

ترنر هفته گذشته، از شوهرش که به‌تازگی از هم جدا شده‌اند، شکایت و او را متهم کرد که پاسپورت دخترانشان را نگه داشته و مانع بازگشت آن‌ها به زادگاهشان در انگلستان شده است؛ چیزی که جوناس قاطعانه رد کرد.

با این حال، یک قاضی دستور داد که فرزندان آن‌ها تا زمانی که طلاق این زوج نهایی شود، باید در نیویورک بمانند.

جو جوناس ، خواننده ۳۴ ساله گروه موسیقی «برادران جوناس»، پنجم سپتامبر، پس از چهار سال ازدواج، درخواست طلاق از ترنر را ثبت کرد.

این زوج که ابتدا سعی داشتند همه‌چیز را دوستانه پیش ببرند، فعلا در یک سلسله شرایط قانونی گیر کرده‌اند.

آن طور که آرون ریچارد گلوب، یک وکیل مشهور در نیویورک، به پیج سیکس، گفت، این یک جدال حقوقی طولانی خواهد بود.

جوناس اولین بار درخواست طلاقش را در دادگاهی در میامی ثبت کرد، اما ترنر در تلاش است تا آن را به دادگاهی در بریتانیا منتقل کند.

تیلور سوییفت و جو جوناس سال‌ها قبل در سال ۲۰۰۸ با هم قرار می‌گذاشتند. اما پس از سه ماه رابطه، جوناس طی یک تماس تلفنی ۲۵ ثانیه‌ای، با سوییفت که آن زمان ۱۸ ساله بود، قطع رابطه کرد.

هرچند قطع رابطه تلفنی راهی جوانمردانه‌ برای پایان دادن به یک رابطه به شمار نمی‌رود، به نظر می‌رسید این دو بعدها رابطه خوبی با هم داشتند تا اینکه در سال ۲۰۲۰، زمانی که سوییفت قطعه «رشته نامریی» را منتشر کرد، طرفدارانش از شنیدن این بخش از ترانه آن تعجب کردند: «سرد، تیغه تیز کینه من است/ از پسرانی که قلبم را شکستند/ حالا برای نوزادانشان هدیه می‌فرستم» (Cold was the steel of my axe to grind/ For the boys who broke my heart/ Now I send their babies presents) زیرا تصادفا تقریبا هم‌زمان با انتشار این ترانه، جوناس و ترنر برای تولد اولین فرزندشان آماده می‌شدند.

به نظر می‌رسد این مدل قطع رابطه یک الگویی تکراری در روابط جوناس باشد، زیرا سوفی ترنر نیز مدعی است خبر درخواست طلاق را از رسانه‌ها شنیده است.

نشریه ای‌نیوز روز پنجشنبه ۲۱ سپتامبر، از قول سوفی ترنر، هنرپیشه ۲۷ ساله، نوشت که دو فرزندش اواخر ژوییه، زمانی که او مشغول بازی در مینی‌سریال «آی‌تی‌وی جوان» بود، به همراه جو ۳۴ ساله که در حال برگزاری تور کنسرت در ایالات متحده بود، بریتانیا را ترک کردند و این فقط یک توافق موقت بود.

در متن شکایت ترنر با اشاره به اینکه او نیز قصد داشت پس از پایان فیلمبرداری به این سه نفر بپیوندد، آمده است که شکست ازدواج او و جو «بسیار ناگهانی» اتفاق افتاد.

طبق اظهارات ترنر در این سند، آن‌ها ۱۵ اوت با هم مشاجره شدیدی داشتند اما وقتی جوناس حدود دو هفته بعد در اول سپتامبر، پرونده طلاق را در فلوریدا تنظیم کرد، او از طریق رسانه‌ها و چند روز بعد از آن مطلع شد.

در اوراق ثبت‌شده طلاق در میامی ایالت فلوریدا که خبر آن ۵ سپتامبر منتشر شد، جوناس اعلام کرده بود که «ازدواج بین طرفین به طور جبران‌ناپذیری شکست خورده است» و خواستار برنامه‌ای برای «مسئولیت مشترک والدین» شده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان