//
کدخبر: ۴۲۳۷۳۵ //
الناز ملک

الناز ملک بازیگر سریال زخم کاری کیست؟|بیوگرافی الناز ملک بازیگر جوان و خوش چهره زخم کاری

الناز ملک بازیگر زیبای سریال زخم کاری اولین کار حرفه ای خود را در زمینه بازیگری در شبکه نمایش خانگی از سقوط آغاز کرد و اخیرا نیز در زخم کاری خوش درخشیده است.

الناز ملک بازیگر سریال زخم کاری کیست؟|بیوگرافی الناز ملک بازیگر جوان و خوش چهره زخم کاری
به گزارش فرتاک نیوز،

الناز ملک  بازیگر 30 ساله تازه ظهور کرده ایرانی است که با سریال سقوط به شدت محبوب شد. الناز ملک در کنار بازیگری در زمینه نوازندگی هم فعالیت دارد. بر اساس خبر های منتشر خانم الناز ملک جزو بازیگران سری جدید سریال زخم کاری می باشد.

اکران مردمی زخم کاری

اکران مردمی زخم کاری

الناز ملک

تحصیلات الناز ملک

تحصیلات الناز ملک، مشخص نیست و حتی در اینستاگرام این هنرپیشه به اینکه در کدام دانشگاه و در چه رشته ای مشغول به تحصیل است اشاره ای نشده است.

ازدواج الناز ملک

از ازدواج الناز ملک و همسر الناز ملک اطلاعاتی در دست نیست اما به نظر می رسد خانم بازیگر مجرد است.

الناز ملک

 

الناز ملک اهل کجاست

به دلیل آنکه الناز ملک در سریال سقوط به زبان ترکی هم صحبت می کند، برخی تصور می کنند او جزو بازیگران آذری زبان ایران است با این وجود خود بازیگر نقش آیسان، اشاره ای به این مسئله نکرده است.

برخی دیگر هم او را جزو بازیگرانی معرفی کرده اند که اهل تهران است. در واقع به دلیل تازه کار بودن این بازیگر چشم رنگی زن ایرانی و در دسترس نبودن مصاحبه های رسمی از او، هنوز نمیتوان با اطمینان گفت که الناز ملک اهل کجاست؛ برای همین فعلا بهتر است بگوییم، این بازیگر اهل ایران است تا اینکه در آینده ای نزدیک او خود اصالتش را فاش کند.

 الناز ملک

قد الناز ملک ؛ بازیگر نقش آیسان سریال سقوط

در مورد قد الناز ملک سوال کرده بودید؛ بازهم باید بگوییم که در این مورد اطلاعات موثقی در دسترس نیست ولی برخی از سایت ها، قد الناز ملک را 174 اعلام کرده اند که باز هم خاطرنشان می کنیم نیاز به اطمینان بیشتر در مورد این عدد می باشد و کاملا قطعی نیست.

ورود الناز ملک به عرصه هنر

الناز ملک از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن می باشد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۷۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان