//
کدخبر: ۴۲۳۵۳۵ //

"شهید شیرودی" به‌جشنواره فجر امسال می‌رسد؟

محمد عسگری، کارگردان فیلم سینمایی «آسمان غرب» از آغاز فیلم‌برداری این پروژه سینمایی که با محور شهید شیرودی ساخته می‌شود، خبر داد.

 "شهید شیرودی" به‌جشنواره فجر امسال می‌رسد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد عسگری، کارگردان فیلم سینمایی «آسمان غرب» از آغاز فیلم‌برداری این پروژه سینمایی که با محور شهید علی اصغر شیرودی، قهرمان ملی هشت سال دفاع مقدس ساخته می‌شود، خبر داد و در این باره گفت: فاز پیش‌تولید فیلم به پایان رسیده و چند روزی است که وارد مرحله فیلم‌برداری شده‌ایم.

او همچنین از تغییر نام این فیلم سینمایی خبر داد و در این زمینه عنوان کرد: فیلم در ابتدا با نام «دومین روز پاییز» پروانه ساخت خود را دریافت کرده بود اما در ادامه نام آن را به «آسمان غرب» تغییر دادیم.

این کارگردان در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی‌اش از مدت زمان به طول انجامیدن فیلم‌برداری این اثر سینمایی چقدر است، گفت: فکر می‌کنم حدود سه ماه درگیر انجام فیلم‌برداری خواهیم بود.

عسگری درباره اینکه آیا «آسمان غرب» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: تمام تلاش‌مان بر این است که فیلم را مهیای حضور در جشنواره فجر امسال کنیم و به یاری خدا این اتفاق رخ خواهد داد.

گفتنی است که فیلم سینمایی «آسمان غرب» به تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد، با مشارکت سازمان سینمایی سوره و بنیاد سینمایی فارابی ساخته می‌شود.

محمد عسگری کارگردان این اثر سال گذشته با فیلم سینمایی «اتاقک گلی» در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۵۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان