//
کدخبر: ۴۲۳۱۰۰ //
آرام جعفری|بیوگرافی آرام جعفری

استوری تند آرام جعفری جنجال آفرید!

آرام جعفری بازیگر مشهور سریال قهوه تلخ با انتشار یک استوری با زبانی تند و تیز به عملکرد تلویزیون در طول سال های اخیر تاخته است.

استوری تند آرام جعفری جنجال آفرید!
به گزارش فرتاک نیوز،

آرام جعفری که در اواخر دهه هفتاد نخستین تجربه بازیگری اش را با سریال میگی نه نگاه کن به دست آورد، با سریال زیر آسمان شهر در دهه هشتاد به شهرت رسید.

در این دو دهه نیز آرام جعفری در سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی متعددی بازی کرده است. اما تعداد بازی های سینمایی او به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد.

در دهه 90 نیز شاخص ترین نقش او، کاترین در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری بود.

او که چهار سالی ست از تلویزیون و 8 سالی ست که از سینما به دور بوده است، به تازگی یک استوری کنایه آمیز خطاب به تلویزیون منتشر کرده است.

عکس/ کنایه تند و تیز خانم بازیگر سریال های مهران مدیری به تلویزیون

بیوگرافی آرام جعفری

آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ در تهران است. آرام جعفری مدرک کارشناسی ارشد در رشته نقاشی گرافیک و همچنین مدرک کارشناسی کارگردانی بازیگری را دارد.

او حرفه بازیگری را از اول دوره راهنمایی با مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما شروع کرد و در پانزده سالگی شاگرد حمید سمندریان بوده است.

از جمله آثار او می توان به قهوه تلخ، زیر آسمان شهر، پلکان مرگ، بگو که رویا نیست، مدینه، راه و بیراه، همسایه‌ها، معمای شاه، میلیاردر، کلانتر ۳، منظومه آتش، آدمخوار، برای آخرین بار و لبه تاریکی اشاره کرد.

 

 

 

 
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان