//
کدخبر: ۴۲۰۸۷۸ //
جورجینا رودریگس |آنتونلا روکوزو

مقایسه ثروت جورجینا و آنتونلا/ نامزد رونالدو پول‌دارتر است یا همسر مسی؟

جورجینا رودریگس و آنتونلا روکوزو، شریک‌های زندگی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، علاوه بر شهرتی که از سوی همسرانشان به دست آورده‌اند توانسته‌اند ثروت‌های شخصی خود را چندین‌برابر کنند.

مقایسه ثروت جورجینا و آنتونلا/ نامزد رونالدو پول‌دارتر است یا همسر مسی؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مدل‌های آرژانتینی جورجینا رودریگس و آنتونلا روکوزو دو چهره شناخته‌شده اجتماعی هستند و هر دو به دلیل ارتباط با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی همواره در کانون توجه قرار دارند.

جورجینا یک سوپرمدل و تاجر است و به خاطر رابطه‌اش با رونالدو شهرت دارد. این سوپرمدل در ۲۷ ژانویه ۱۹۹۴ در بوئنوس آیرس، آرژانتین به دنیا آمد اما در ژاکا بزرگ شد. گفته می‌شود این زوج در سال ۲۰۱۶ یکدیگر را ملاقات کردند و از آن زمان تاکنون با هم بوده‌اند. آن‌ها خانواده‌ای برای خود ساخته‌اند که شامل فرزندانشان کریستیانو جونیور، اوا ماریا، متئو، آلانا و بلا می‌شود. این زوج در حال حاضر پس از رکورد انتقال CR7 به تیم النصر، زندگی شاد خود را در عربستان سعودی می‌گذرانند.

آنتونلا روکوزو یک تاجر و همسر مسی است. او در ۲۶ فوریه ۱۹۸۸ در سانتافه، روزاریو آرژانتین به دنیا آمد. این زوج دوستان دوران کودکی بودند که بعدا در سال ۲۰۰۷ به یک رابطه عاشقانه تبدیل شد اگرچه آن‌ها در سال ۲۰۰۸ این خبر را علنی اعلام کردند. این زوج در سال ۲۰۱۸ ازدواج کردند و در حال حاضر به همراه سه فرزند خود، تیاگو، متئو و چیرو، در میامی پس از انتقال ستاره فوتبال به تیم اینترمیامی، زندگی خود را با خوشحالی و آرامش می‌گذرانند.

جدا از زندگی شخصی، آنتونلا و جورجینا هر دو در زندگی حرفه‌ای خود نیز بسیار موفق و دارای ثروت خالص چشمگیری به نام خود هستند. اجازه دهید نگاهی به مقایسه ارزش خالص آن‌ها بیندازیم.

مقایسه جورجینا و آنتونلا

دارایی خالص جورجینا رودریگس و آنتونلا روکوزو

جورجینا یک مدل مشهور جهانی است. گفته می‌شود دارایی خالص تخمینی او تا اوت ۲۰۲۳ حدود ۱۰ میلیون دلار است. کار حرفه‌ای رودریگس به عنوان یک مدل و اینفلوئنسر اینستاگرام باعث ایجاد درآمد برای او می‌شود. از طرف دیگر جورجینا یک مدل موفق در صنعت مد است. همچنین محبوبیت و موفقیتش به او کمک کرد تا ۵۰میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام به دست آورد. رودریگس همچنین روی جلد چند برند برتر مانند Lux ،Nova Gente ،Sorbet و... ظاهر شده است. این سوپرمدل همچنین مجموعه‌ای ۲ فصلی برای خود در نت‌فلیکس به نام «من جورجینا هستم» دارد.

در مقایسه با رودریگس، آنتونلا دارایی خالص خود را تقریبا دو برابر کرده است. چیزی حدود ۲۰ میلیون دلار. همسر مسی اما در شبکه‌های اجتماعی چندان فعال نیست. او همچنین با گروه‌های برتر مانند Alo Yoga ،Stella McCartney ،Dolce & Gabbana و... کار کرده است. آنتونلا همچنین دارای مدرک تغذیه از دانشگاه ملی روزاریو است. روکوزو یک کارآفرین موفق نیز محسوب می‌شود. او صاحب مغازه‌ای است که در دسامبر ۲۰۱۶ همراه با همسر لوئیس سوارز، سوفیا و ریکی سارکانی (طراح کفش مشهور)، آن را راه‌اندازی کرد. این مدل همچنین با تایید برندهای مختلف درآمد کسب می‌کند. او هم اکنون با ریکی سارکانی قرارداد امضا کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۸۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان