//
کدخبر: ۴۱۷۱۹ //

بازیگر مهمان مامان : وضعیت سینمای ایران بدتر و بدتر شده است

بازیگر میهمان مامان گفت: کلاً شرایط سینمای ایران خوب نیست و مجموعه شرایط برای تولیدات سینمایی بد شده و هر روز بدتر می‌شود. به نظر من مهم‌ترین و بزرگترین مشکلی که سینما با آن روبرو شده نبود فیلمنامه خوب است.

بازیگر مهمان مامان : وضعیت سینمای ایران بدتر و بدتر شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

ملیکا شریفی‌نیا بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی مجموعه محله گل و بلبل 2 را به پایان رسانده در خصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: دو ماه پیش فیلمبرداری آخرین سریال خود را به پایان رساندم و طی این دو ماه هیچ پیشنهادی از سینما یا تلویزیون نداشته‌ام.

وی درباره کم‌کاری خود در عرصه سینما افزود: اتفاقاً پیشنهادات زیاد هستند اما من منتظر نقشی متفاوت هستم.نقشی که بتوانم نوع دیگری از بازیگری خود را در آن تجربه کنم. این روزها کمی با وسواس بیشتر کار قبول می‌کنم و امیدوارم فیلمنامه‌ای خوب به زودی به من پیشنهاد شود.

بازیگر فیلم "میهمان مامان" درباره حضور خود در سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: من حضور در جشنواره را دوست دارم و به امید خدا امسال می‌خواهم در جشنواره فیلم فجر حاضر شوم و امیداوارم در این راه کار خوبی پیشنهاد شود تا با قدرت به جشنواره بیایم.

شریفی‌نیا با اشاره به وضعیت بد سینما طی سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: کلاً شرایط سینمای ایران خوب نیست و مجموعه شرایط برای تولیدات سینمایی بد شده و هر روز بدتر می‌شود. به نظر من مهم‌ترین و بزرگترین مشکلی که سینما با آن روبرو شده نبود فیلمنامه خوب است. ما در ایران کارگردان خوب زیاد داریم اما همواره نبود فیلمنامه احساس می‌شود.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان